کد خبر : 42563
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 14:36

بازدید سر زده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان از فرهنگسرای غدیر +تصاویر

بازدید سر زده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان از فرهنگسرای غدیر +تصاویر

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان ضمن بازدید تمام بخش های فرهنگسرا از کلاسهای در حال برگزاری فرهنگسرا نیز بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نیوز فلاورجان مهندس جواد نصری صبح روز پنج شنبه ۲۷ تیر ماه سال جاری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان از ساعت ۱۱ صبح جهت بازدید و بررسی چگونگی عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی در فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان حضور یافتند .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در جمع داوطلبان تحت آموزش به ایراد سخنرانی پرداخت و چنین گفت: امروزه نقش فرهنگسراها در غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها به خصوص کودکان، نوجوانان، زنان خانه دار بر هیچ کس پوشیده نیست و توانمندسازی خانواده ها با آموزش فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری ،، ارتقای سطح علمی، نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و… انکار ناپذیر است که اقبال چشمگیر و روزافزون شهروندان به این گونه مراکز فرهنگی ضرورت توجه بیش از پیش به این گونه مراکز را ایجاب می کند.
مهندس علی القاصی همچنین اذعان داشت: امید است با حمایت های شهردار و مسئولین شهرداری، فرهنگسرای غدیر بتواند بیش از پیش برای رفع نیازهای شهروندان موثر واقع شود.

در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از بخش های مختلف فرهنگسرا بازدید نموده و در جریان برنامه ها، کلاسها و دوره های آموزشی ارائه شده قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی و مدیر فرهنگسرای غدیر نیز در این بازدید مهندس جواد نصری و اعضای شورای اسلامی شهر را همراهی می کردند.
در پایان این بازدید، مسئول فرهنگسرای غدیر در خصوص فعالیتها و برنامه های پیش روی توضیحاتی را به همراه گزارش عملکرد فرهنگسرا ارائه نمود و در خصوص پاره ای از کمبودها و مشکلات فرهنگسرا با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بحث و تبادل نظر پرداخت.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc