کد خبر : 42677
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 8:41

بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری‌های حوزه راهسازی و تکمیل آن‌ها در شرایط فعلی مستلزم تامین قیر است

بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری‌های حوزه راهسازی و تکمیل آن‌ها در شرایط فعلی مستلزم تامین قیر است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه وشهرسازی افزود: بخش بزرگی ازسرمایه‌گذاری‌ها در شرایط فعلی در حوزه راهسازی و تکمیل آن‌ها مستلزم تامین قیر است. لذا لازم است تا به مقوله قیر به عنوان یک کالای اساسی نگاه شود.

به گزارش نیوز فلاورجان صبح روز شنبه پنج مردادماه مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی و هیئت همراه با حضور در شهرستان فلاورجان و با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرموسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان و حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کردند.

مهران کفاش طی این دیدار گفت: بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی، اولویت اصلی این وزارتخانه، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است. ‌
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی افزود: بخش بزرگی ازسرمایه‌گذاری‌ها در شرایط فعلی در حوزه راهسازی و تکمیل آن‌ها مستلزم تامین قیر است. لذا لازم است تا به مقوله قیر به‌عنوان یک کالای اساسی نگاه شود.

کفاش در جمع مسئولان در محل فرمانداری شهرستان فلاورجان بیان کرد: از آنجایی که در شهرستان فلاورجان اکثر پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه است، هدف ما هم تکمیل این پروژه‌ها است.
وی اظهار کرد: در صورت تامین قیر لازم بسیاری از پروژه‌های راه وشهرسازی‌ هم در کشور و هم در استان اصفهان به سرانجام خواهند رسید.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه با توجه به مهم‌ترین خواسته شهرستان برای احداث ورودی مناسب شهر فلاورجان گفت: مقرر شد تا طرح مورد نظر ظرف دو ماه آینده توسط مشاور به وزارت راه و شهرسازی ارائه تا پس از بررسی در سطح وزارتخانه عملیاتی شود.

در پایان در نشستی پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها مشکلات و مسائل خود را با معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات ارائه شد.
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc