کد خبر : 427
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 12:26

احمد آزادگی نائینی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان معرفی شد

احمد آزادگی نائینی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رییس اوقاف شهرستان فلاورجان با حضور مدیرکل محترم اوقاف استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان در محل آن اداره برگزارشد. در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه حجت الاسلام سیدحسن فاضلی، جناب آقای احمد آزادگی نائینی را به عنوان رییس جدید این اداره معرفی نمودند. در ادامه

مراسم تودیع و معارفه رییس اوقاف شهرستان فلاورجان با حضور مدیرکل محترم اوقاف استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان در محل آن اداره برگزارشد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه حجت الاسلام سیدحسن فاضلی، جناب آقای احمد آزادگی نائینی را به عنوان رییس جدید این اداره معرفی نمودند.

در ادامه این مراسم مدیرکل اوقاف استان عملکرد اداره مذکور را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته در حوزه ورود اطلاعات و GIS به سامانه، اجارات و اخذ اسناد مالکیت در سال جاری مورد بررسی ویژه قرار گرفت.پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته عملکرد اوقاف شهرستان فلاورخان خوب ارزیابی شد.

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ائمه جمعه شهرهای فلاورجان و قهدریجان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امیدواریم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاید.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه رسالت بزرگ و سنگینی برعهده دارد، افزود: احیاء، حفظ و اداره موقوفات، نظارت بر اماکن مذهبی و نشر و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ وقف ازجمله مهمترین وظایف این اداره است.

وی تعامل بین دستگاه های شهرستان را خوب و سازنده دانست و تصریح کرد: از این فرصت باید به بهترین نحو برای فرهنگ سازی در زمینه وقف در شهرستان استفاده کرد.

گفتنی است، هریک از ائمه جمعه شهرهای فلاورجان و قهدریجان به برخی وظایف اداره اوقاف و امور خیریه اشاره کردند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc