کد خبر : 42826
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 23:54

بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی خطاب به ملت ایران است

بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی خطاب به ملت ایران است

هادی سیاسی ناحیه فلاورجان گفت: بیانیه ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان که برای «دومین مرحله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان به همت حوزه شهید فهمیده ۲ ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط حمید باقری یکی از هادیان سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان در سالن همایش اداره آموزش وپرورش بخش پیربکران برگزار شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب کبیر اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که اگرچه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره ‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند.

این هادی سیاسی در ادامه افزود: درچنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌ منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

وی درادامه افزود: بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ ویژه جوانان که برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد که ان شاء الله این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست نزدیک خواهد کرد.

وی با اشاره به گام نخست که ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است خاطرنشان کرد: ازمیان همه‌ی ملت‌های زیرظلم و ستم، کمتر ملّتی به انقلاب اهمیت می داد ؛ و در میان ملّت‌هایی که انقلاب کرده‌اند، کمتر دیده شده که کار را به اتمام رسانده و به‌جز تغییر حکومتها، آرمانهای انقلابی را حفظ کرده باشند.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی؛ آغازگر عصر جدیدی است که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی فکر یک نهضت بزرگ دینی را نمی کرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ ودین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود.

وی اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی؛ مایه‌ی سربلندی ایران و ایرانی انقلاب اسلامی ملّت ایران و افزود : انقلاب اسلامی مرتکب افراط‌ ها و چپ‌روی‌هایی که مایه‌ی ننگ بسیاری از قیامها و جنبشها است، نشده است. در هیچ معرکه‌ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله‌ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه‌ی موارد، پس ‌از حمله‌ی دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربات متقابل را محکم زده است. .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc