کد خبر : 42838
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 20:28

منع قانونی برای حضور در دوره بعدی انتخابات را ندارم 

منع قانونی برای حضور در دوره بعدی انتخابات را ندارم 

نشست خبری حجت‌الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان نشست خبری حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان وعضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی چهار شنبه ۱۶ تیر در سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان برگزار شد.


مشکلات خبرنگاران حل شود و به حرف اکتفا نشود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی که در تقویم روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز را به خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک گفت
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاری جزء شغل‌هایی است که سخت و زیان‌آور بوده عنوان کرد :همواره شاهد آن بوده‌ایم که مشکلات متعددی برای خبرنگاران در موضوعات مختلف اتفاق می‌افتد که امیدواریم با حضور و اهمیت به‌موقع مسؤولان بیش از گذشته مشکلات این قشر زحمتکش حل شود و به حرف اکتفا نشود.

برگزاری کنگره ملی شهدا  تاثیربسیار خوبی در سطح کشور برای شهرستان فلاورجان داشت 

موسوی لارگانی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در سال گذشته گفت: هر چه داریم از مجاهدت و ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و قطعاً حق حیات به گردن همه دارند و این کنگره ملی تأثیر بسیار خوبی در سطح کشور ایجادکرده است که این نشان از دلدادگی و عشق مردم این دیار به آرمان و اهداف شهدا و امام خمینی و منویات رهبر معظم انقلاب دارد.

حضور بیش از ۴۰ وزیر در فلاورجان در بیش از یک دهه نمایندگی

وی در ادامه با بیان اینکه از زمانی که به‌ عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی(۱۳۸۷) انتخاب شدم پیگیر مشکلات مردم شهرستان بودم و به‌خوبی این موضوع قابل‌بررسی است چراکه در طول این سال‌ها در موضوعات متعددی به دفتر ارتباطات مردمی اینجانب ارجاع داده می‌شد که به‌عنوان‌مثال می‌توان در همین دوره دهم مجلس با توجه به مشکلات از نامه‌نگاری با ارگان‌های مختلف و نهادهای اجرایی با عدد نزدیک به ۱۷ هزار نامه نام برد.

نماینده مردم فلاورجان اشاره کرد: آنچه از بررسی‌ها و حضور در روستاهای شهرستان فراوان به‌دست‌آمده این است که قطعاً مشکلات بسیاری در شهرستان فلاورجان وجود دارد که سعی شد در طول بیش از یک دهه از نزدیک این مشکلات را بررسی کرده و درحد توان خود در جهت احقاق حقوق و مطالبات مردم تلاش خود را داشته باشم.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در طول بیش از یک دهه نمایندگی بیش از ۴۰ وزیر البته با عنوان ثابت سمت خود در شهرستان فلاورجان حضور پیداکرده‌اند که این تعداد با تغییر و تحولات دولت‌ها بیش از این بوده و مدیران اجرایی شهرستانی و استانی نیز از نزدیک مشکلات شهرها و روستاها را بررسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهرستان فلاورجان با وجود ۵۰۲ اثر تاریخی نشان از آن دارد که باید بیش از گذشته به حفظ این میراث مهم در شهرستان فلاورجان اهمیت داده شودکه البته شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده که قطعاً کافی نیست.

مخالفت با طرح بازچرخانی آب زاینده‌رود
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد :در زمان استاندارد سابق تصمیم گرفته شد که از طریق بازچرخانی آب زاینده‌رود ابتدا آب در اصفهان و سپس از طریق لوله‌گذاری به فلاورجان برسد و این یعنی آب زاینده‌رود در بستر شهرستان فلاورجان جریان نداشته باشدکه به‌ عنوان مخالف با این موضوع مخالفت کردیم.

وی ادامه داد:به لطف خداوند متعال امسال شاهد بارش‌های خوبی در استان اصفهان بوده‌ایم که شور و نشاط خوبی ایجادکرده و تا حدودی مشکلات کشاورزان در زمینه آب را حل کرده است؛ اما قطعاً کافی نیست وباید اقدامات مهم دیگری در این زمینه انجام شود ودر طول این سال‌ها بیش از ۴۰ درصد وقت اینجانب صرف بیان مشکلات کشاورزان و آب آشامیدنی شهرستان و استان اصفهان بوده است .

دادان تذکرات لازم به مسئولان  در بحث بهداشت و درمان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد:در بحث بهداشت و درمان در شهرستان فلاورجان امروز ۲ بیمارستان کاملا مجهز در شهرستان فلاورجان وجود دارد که به دیگر شهرستان‌ها و مرکز استان نیز خدمات ارائه می‌دهد البته که این شرایط برای مردم فلاورجان اصفهان فلاورجان کافی نیست و قطعاً هرکدام از بخش‌های مختلف شهرستان مشکلاتی در این زمینه‌دارند که به‌خوبی به این مسائل واقف بوده وبارها به مسؤولان مربوطه تذکرات لازم را در بررسی مشکلات داده ام.

عدم همکاری مناسب از سوی مسؤولان اجرایی در مقوله ورزش 

وی ادامه داد:ازنظر اهمیت به مقوله ورزش و جوانان باوجود قهرمان‌های ملی ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفته که در نوع خود بی‌نظیر است و در بسیاری از نقاط شهرستان پروژه‌های ورزشی مهمی احداث شده و یا در حال انجام است که این موضوع مختص به تمام شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان بوده است و اگر در بعضی از موارد این امکان فراهم نشده است دلیل آن عدم همکاری مناسب از سوی مسؤولان اجرایی بوده است.

نماینده مردم فلاورجان عنوان کرد: زمانی که از عوارض آلایندگی صحبت به میان می آیدگفته می شود که در سال ۸۵ این موضوع به تصویب رسیده است اما اگر بررسی کوتاهی داشته باشیم روستاها در شهرستان فلاورجان هیچگونه بودجه عمرانی به آن اختصاص نمی یافت و همچنین بسیاری ازشهرها نیز با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کردند درحالی که شرایط حاضر دهیاری ها و شهرداری ها تا قبل از اجرای این قانون با گذشته قابل مقایسه نیست.

در موضوعات اجرایی نگاه سیاسی ندارم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگاران در موضوع نگاه سلیقه‌ای و جریانی به موضوعات گفت: نهایت تلاش خود را در طول این سال‌ها داشته‌ام که در موضوعات اجرایی نگاه سیاسی را کنار گذاشته وگره ای از مشکلات مردم حل شود چراکه اگر منویات رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها عملی می‌شد بسیاری از مشکلات حال حاضر را شاهد نبودیم.

وی درادامه در پاسخ به این سؤال که آیا قطار شهری به شهرستان فلاورجان خواهد رسید عنوان کرد: با پیگیری‌های نماینده شهرستان مجاور به‌خوبی دنبال این موضوع هستیم که قطار شهری در شهرستان فلاورجان حداقل سه ایستگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته شاهد افتتاح ایستگاه مسافربری قطار در شهرستان فلاورجان بوده‌ایم که استقبال آن‌چنان از سوی مسافران در این ایستگاه نشده است که از فعالان رسانه تقاضا داریم اطلاع‌رسانی شود که مردم استفاده از این ایستگاه را به‌جای طی مسافت طولانی و رفتن به مرکز استان ترجیح دهند.

مرحله اول تعریض پل رودخانه زاینده رود از اول شهریور

نماینده مردم فلاورجان در ادامه با اشاره به عرض کم پل رودخانه زاینده رود در اتوبان ذوب آهن در شهرفلاورجان گفت: مرحله اول تعریض پل رودخانه زاینده رود از اول شهریور و با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد .

منع قانونی  برای حضور  در دوره بعدی انتخابات را ندارم 

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاران که در دوره بعدی انتخابات بعد حضور خواهد یافت عنوان کرد: منع قانونی برای این موضوع ندارم و این را هم‌ می‌دانم که انتخاب نماینده مجلس هم چون انتخابات دیگر از سوی مردم شکل خواهد گرفت و باید به انتخاب مردم در این زمینه احترام گذاشت.

موسوی‌لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: استاندار فعلی با همراهی نمایندگان مجلس در موضوع آب پیگیری‌های بسیار خوبی داشته و امیدواریم که روزی فرابرسد که جریان زاینده‌رود در سطح استان به‌طورکامل و دائمی جریان داشته باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc