کد خبر : 42924
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 8:00

برپایی جشن های دهه ولایت در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان

برپایی جشن های دهه ولایت در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان

فلاورجان :در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر و بقعه متبرکه شهرستان ویژه برنامه های دهه ولایت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از اجرای ویژه برنامه‌های دهه ولایت در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر و بقعه متبرکه شهرستان ویژه برنامه های دهه ولایت برگزار می شود.
احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت : امامزادگان پایگاه های دینی هستند و برنامه های مختلف فرهنگی طی دهه ولایت در این بقاع متبرکه برگزارمی شود وهمچنین اظهار داشت: روز یک شنبه، نهم ذی الحجه همزمان با اولین روز دهه ولایت بنام روز عرفه –روز نیایش دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می شود

احمد آزادگی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه در دهه‌ ولایت به دنبال فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی است.
وی افزود: غدیر حقانیت دین اسلام را ثابت می‌کند و پاسخی به وهابی‌ها است و ما می‌خواهیم در طرح ها و برنامه های این دهه امیر المومنین علی(ع) را به عنوان اسوه والگوی حسنه معرفی کنیم.
آزادگی درباره برگزاری جشن های ویژه دهه ولایت در امامزادگان عظیم الشان گفت: جشن های دهه ولایت از روز یک شنبه ۲۰مرداد ماه همزمان با روز عرفه آغاز شده و تا روز سه شنبه ۲۹مرداد ماه عید سعید غدیر خم نیز ادامه خواهد داشت .
وی در ادامه افزود: ایجاد فضای جشن و سرور ، تبلیغ پیام غدیر، پاسخگویی به شبهات غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت،برپایی نماز عید قربان ،دعوت از سخنرانان و مدیحه سرایان برجسته استان، راه اندازی ایستگاه های همه واقف باشیم و… را از جمله اهداف برگزاری این جشن ها عنوان و اظهار کرد: در هر یک از روزهای دهه ولایت، برنامه های ویژه ای در جوار آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان بیان کرد: برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام ، سخنرانی مذهبی با تشریح مفاد و مضامین نورانی زیارت جامعه کبیره ، برگزاری جشن سراسری عید غدیر با حضور مردم ولایتمدار در قالب کاروان های شادی با عنوان کاروان شادی جشن ولایت علوی (بصورت راهپیمایی) و حرکت به سمت امام زادگان و بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه ها است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc