کد خبر : 42947
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 0:56

آمادگی کمیته امداد فلاورجان برای دریافت و توزیع نذورات قربانی

آمادگی کمیته امداد فلاورجان  برای دریافت و توزیع نذورات قربانی

در روز عید قربان به‌منظور تسهیل در تهیه و ذبح گوسفند برای خیران یک جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی در سایت کشتار کمیته امداد فلاورجان فعال است.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان با تبریک عید سعید قربان عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان فلاورجان امسال نیز برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان و قربانی برنامه‌هایی در این عید فرخنده در نظر گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان فلاورجان به عنوان یک نهاد خدمتگزار نزدیک به ۶ هزار و ۲۳۸ خانوار را تحت پوشش دارد عنوان کرد :در مراسم روز عرفه  تعداد ۶ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در شهرستان فلاورجان فعال است .

 

وی ادامه داد:در  روز عید قربان علاوه بر فعالیت پایگاهها ، خیریه ها و مراکز نیکوکاری  به‌منظور تسهیل در تهیه و ذبح گوسفند برای خیران جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی  در سایت کشتار در کمیته امداد شهر فلاورجان  تحت نظارت اداره کل دامپزشکی فعال است.

ناصر علیخاصی  در ادامه افزود :گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان در ادامه  به طرح هر مسجد یک قربانی هم اشاره کرد و گفت: در این طرح هیئت‌امنای مساجد استان با همکاری کمیته امداد اقدام به ذبح قربانی کرده و گوشت آن را در بین نیازمندان محل توزیع می‌کنند.

وی در پایان افزود:مردم نیکوکار  شهرستان فلاورجان بمنظورحمایت ازخانواده های نیازمند می توانیدنذورات خود،اعم ازدام زنده ،گوشت قربانی ویاوجه نقدخودرابه دفاتر وپایگاه های کمیته امداد تحویل ویا باشماره گیری#۰۳۱۶*۱*۸۸۷۷* پرداخت یا به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه۸۸۰۲۴۰۲۹۰ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۵۸۳ واریز فرمائید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc