کد خبر : 42966
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 6:41

ششمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با موضوع نظافت و پاکیزگی شهری

ششمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با موضوع نظافت و پاکیزگی شهری

در ششمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من “از پاکبان نمونه و آتشنشان نمونه شهر فلاورجان تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ششمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با حضور مسئولین شهر و شهرستان و شهروندان فلاورجان و به مناسبت در پیش بودن روز عرفه و عید سعید قربان ” با موضوعیت” نظافت و پاکیزگی شهری ” برگزار شد.


مراسم جشن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلین نیکان آغاز شد.
هاشم شمس مدیر اجرایی جشنواره و سهراب درویشی از مجریان توانمند استان اجرای برنامه را از ساعت ۱۵ :۲۱ جمعه، هجدهم مردادماه به عهده داشتند.
در ادامه مراسم هنرمند محبوب رضا توکلی، به عنوان مزاحم مجری به مجریان جشن پیوست و با پوشیدن لباس نارنجی رنگ پاکبانی به روی استیج رفت و با تردستی و طنازی های خاص خود پیام پاکبانان را در باب نظافت و پاکیزگی محیط شهری با ظرافت خاصی به شهروندان حاضر در مراسم انتقال داد.
پس از وی سرکار خانم دکتر اله دادیان ریاست شورای اسلامی شهر با دعوت مجریان برنامه و تشویق حاضرین به روی استیج رفت و برگزاری جشنواره تابستانه شهرمن، خانه من را حاصل همکاری همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان، هنرمندان، شورای تأمین شهرستان و مهمتر از همه مردم عزیز فلاورجان دانست و گفت اگر هر کدام از این ارکان همدل و همراه نبودند برگزاری جشنواره به این آسانی میسر نبود. که لازم است همچون برگزاری این جشنواره در بقیه امور فرهنگی و اجتماعی شهری نیز این همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان تداوم داشته باشد.
ایشان در ادامه بیانات خود به نظافت شهری(رفت و روب و جمع آوری پسماند شهری) و سد معبر و تخلفات ساختمانی که سهم بسزا و تأثیرگذاری بر منظر شهری دارد اشاره داشت و از مردم خواهش نمود در همه امور شهری بخصوص دو مورد فوق الذکر کمال همکاری را با عوامل شهرداری داشته باشند.
ریاست شورا در پایان سخنانش به راه اندازی فرهنگسرای غدیر شهرداری اشاره نمود و از همه خواهران و برادران خواست به فرهنگسرا مراجعه و از خدمات فرهنگی و اجتماعی آن بیش از پیش بهره مند گردند.
ایشان گفته هایش را با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و قدردانی از پاکبانان، هنرمندان شهر، مسئولان شهر و شهرستان و مردم عزیز و فهیم شهر فلاورجان به پایان رساند.
در ادامه مراسم و پس از پخش تیزر نظافت و جمع آوری زباله های سطح شهر از تلویزیون شهری، گروه آکروبات آقای فرهنگ، با دعوت مجری برنامه به روی استیج رفتند و هر چند از قشر کم توانان جسمی بودند با حرکات نمایشی شان به همگان ثابت نمودند معلولیت، محرومیت نیست.
در ادامه مراسم مجریان برنامه از آقای امین اله رهنما “معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری” و سرکار خانم دکتر اله دادیان «ریاست شورای اسلامی شهر» دعوت و ایشان بر روی استیج رفتند، و در تجلیل از پاکبان نمونه شهر آقای پژمان جهانگیری، و همچنین تجلیل از آتشنشان نمونه آقای ابراهیم قاسمی با حضور مجریان برنامه حاضر شدند که با اهدای لوح سپاس و بوسه بر دستان پاکبان نمونه شهر همچون هفته های گذشته قدرشناسی و سپاسگزاری مضاعف شهروندان و تشویق ایستاده و بی امان ایشان را به همراه داشت.
در انتهای برنامه گروه کودک عمو حامد با اجرای شاد خود،کودکان و نونهالان را با فرهنگ نظافت و پاکیزگی شهری آشنا نمودند.
در برگزاری این هفته “جشنواره تابستانی شهر من، خانه من” از شهروندانی که آثار هنری خود را در قالب ماکت شهری و کاردستی های محیط زیست پاک شهری،به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند با نظر هیئت داوران امتیازدهی و از شش نفر از آنان تقدیر بعمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc