کد خبر : 43096
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 0:38

همایش رسانه و فضای مجازی در شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

همایش رسانه و فضای مجازی در شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

صبح امروز همایش هم افزایی رسانه ای و فضای مجازی با حضور مسئولان و مدیران رسانه‌های برخط، مدیران کانال‌ها، گروهها،برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان صبح  روز پنج شنبه اولین همایش هم افزایی رسانه ای و فضای مجازی در فلاورجان  با هدف آشنایی فعالان فضای سایبری شهرستان و همچنین ایجاد بستری برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها  در سالن اجتماعات شهرداری کلیشاد وسودرجان برگزار گردید.

در این همایش مسئولین شهرستانی و فعالان فضای مجازی اعم از مدیران رسانه‌های برخط، مدیران کانال‌ها، گروهها، صفحات و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و برخی علاقه‌مندان حضور داشتند.

بیان آسیب های فضای مجازی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و اشاره به فرصت‌های محلی و ملی فضای مجازی برای شرکت‌کنندگان در زمینه رشد توانمندی‌های فردی و توسعه شهرستان فلاورجان  توسط کارشناس و میهمان همایش، اشاره شد.

گفتنی است سخنرانی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان ،امید حفیظی رئیس دادگستری فلاورجان و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان رسانه و فضای مجازی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور سرهنگ پیرمرادیان رئیس پلیس فتا شهرستان فلاورجان از دیگر برنامه های همایش هم‌افزایی اصحاب  رسانه و فعالان فضای مجازی در شهرستان فلاورجان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc