کد خبر : 431
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 0:51

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به گوش جهانیان می‌رساند که مردم این کشور با قدرت پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به گوش جهانیان می‌رساند که مردم این کشور با قدرت پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امیدوارم مردم همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند. وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به گوش جهانیان می‌رساند

سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امیدوارم مردم همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به گوش جهانیان می‌رساند که مردم این کشور با قدرت پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات مالیاتی تولید‌‌کنندگان و صنعتگران استان تصریح کرد: پس از جلسات متعددی که با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در استان اصفهان داشتیم، جلساتی نیز با وزیر اقتصاد در ارتباط با موضوع مالیات استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات مقرر شد به مشکلات مالیاتی صنوفی همچون طلا‌سازان، لوله و پروفیل، سنگ و موارد دیگر رسیدگی شود و نتیجه آن اعلام شود.

موسوی تاکید کرد: البته هنوز اتفاق خاصی در ارتباط با مالیات این صنوف رخ نداده است و باید دید در آینده چه می‌شود و در ارتباط با بودجه نیز یکی از مشکلات این است که در بودجه به شهرستان‌ها توجه زیادی نشده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم واژه برخوردار از نام اصفهان جدا شود، زیرا به هیچ عنوان این واژه با شرایط اصفهان سنخیت ندارد.

 

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc