کد خبر : 43112
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 1:15

رسالت سنگینی بر دوش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است

رسالت سنگینی بر دوش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است

 فرماندار فلاورجان:رسالت سنگینی بر دوش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است  و این رسالتی است که  در مقابل ناامیدی که دشمن در حال تزریق به جامعه بوده در مقابل با آن بایستند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان همایش فعالان فضای مجازی با عنوان   هم افزایی رسانه ای و فضای مجازی با حضور مسئولین شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

علی ساعدی فرماندار فلاورجان در  همایش هم‌افزایی اصحاب  رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان عنوان کرد :رسالت سنگینی بر دوش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است  و این رسالت این است که  در مقابله با هجمه دشمن در  ایجاد ناامیدی در جامعه و در بین مردم  فعالیت کنند

علی ساعدی در ادامه افزود : امروز فضای مجازی و رسانه بسیارمهم بوده و نباید از آن غافل شد چراکه در ابتدا رسانه کاربرد زیادی نداشت اما در حال حاضر این شرایط متفاوت بوده و به دلیل آن که است تأثیرگذاری آن را بیش از گذشته در کشورهای مختلف مشاهده می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه در ابعاد مختلف در شرایط امروز رشد کرده اضافه کرد : کشورهایی که ادعای ابرقدرتی دارند قدرت مقابله با  آن را نداشته و خوراک های تبلیغاتی امروز  توانایی باز چرخانی را ندارد.

 فرماندار فلاورجان بیان کرد: امروز دشمنان در حال نابودی فرهنگ و اصالت خانواده بوده که این نهاد مهم را از بین ببرند و قطعاً باید زمینه‌ای  را فراهم کنیم که شیوه‌های اطلاع‌رسانی اصلاح شودکه این رسالت مهم در شرایط حاضربر دوش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است.

فرماندار فلاورجان گفت: دشمن در شرایط امروز کانون خانواده و فرهنگ اسلامی را تحت تأثیر خود قرار داده که باید مواظب بود که این نهاد مقدس از بین نرود و فرهنگ و اصالت اسلامی به کمال برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc