کد خبر : 43152
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 8:37

هفتمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” برگزار شد

هفتمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” برگزار شد

هفتمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” به مناسبت دهه ولایت و در پیش بودن عیدسعیدغدیرخم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان هفتمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” به مناسبت دهه ولایت و در پیش بودن عیدسعیدغدیرخم برگزار شد.

مراسم جشن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء کنار مزار شهدای گمنام به امامت حجت الاسلام والمسلین قربانی آغاز شد.
هاشم شمس مدیر اجرایی جشنواره و امیرملکی از مجریان توانمند شهرستان اجرای برنامه را از ساعت۲۱ پنجشنبه، بیست و چهارم مردادماه به عهده داشتند.
در ادامه مراسم خواننده محبوب علیرضااله دادیان فلاورجانی، به روی استیج رفت و با اجرای آثار خود شهروندان حاضر در مراسم را به وجد آورد.
پس از وی هنرمند توانا محمد رادمهر با دعوت مجریان برنامه و تشویق حاضرین به روی استیج رفت و با ایفای نقش شمس الملوک و بازیگر نقش مکمل خود حاوی پیام های متعدد فرهنگ شهروندی بود و حس ذوق شهروندان را نیز برانگیخت.
در ادامه گروه سرود مولا، به مناسبت در پیش بودن عیدسعیدغدیرخم با اجرای سرودهای متعدد مذهبی_آئینی فضای مراسم را نیز معنوی ساخته که در نوع خود کم نظیر بود.
در ادامه مراسم مجریان برنامه با دعوت از جناب سروان عشوری جانشین کلانتری۱۱فلاورجان، ایشان بر روی استیج رفته، و با اهداء جوایز به تجلیل از کودکان و نونهالانی که آثار نقاشی، ماکت و… را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند پرداختند.
در انتهای برنامه گروه کودک عمو الیاس با اجرای شاد خود، در قالب سیاه بازی به آموزش کودکان و نونهالان در راستای تفکیک پسماند خشک و تر پرداختند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc