کد خبر : 43440
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 18:41

مدیر بنیاد مسکن فلاورجان: تخصیص وام های روستایی با سفته های زنجیره ای

مدیر بنیاد مسکن فلاورجان: تخصیص وام های روستایی با سفته های زنجیره ای

مهندس بلدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: مبلغ وام های روستایی امسال به ۴۰ میلیون تومان رسیده است که روستائیان می توانند از طریق سفته های زنجیره ای اقدام به دریافت وام کنند

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجانبا اعلام اینکه مشکل ضمانت وام های روستایی حل شد، اظهار داشت: با توجه اینکه بسیاری از وام های روستایی به دلیل گرفتن ضمانت های کارمندی امکان وصول نداشت به همین خاطر سفته های زنجیره ای جایگزین شد.

وی بیان داشت: در آخرین جلسه ای که داشتیم مقرر شد سرپرستی بانک های عامل با سفته زنجیره ای اقدام نمایند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجان با اشاره به  اینکه هم اکنون ۶۰۰ فقره وام برای امسال دیده شده است، تصریح کرد: در همین راستا اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان دیده شده است .

وی  با اشاره به اینکه  ۶۰ روستا زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فلاورجان است که برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار تهیه طرح هادی دیده شده است ، افزود: برای ۱۰ روستا طرح هادی بازنگری دیده شده است و برای ۱۲ روستا طرح هادی به اجرا در آمده است.

مهندس بلدی با اظهار اینکه بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت طرح هادی را در روستاهای شهرستان فلاورجان داشتیم ، گفت: در این شهرستان طرح هادی با رویکرد گردشگری نداریم .

وی بافت فرسوده در شهرستان فلاورجان را بین ۳۰ تا ۴۰ درصد خواند و بیان داشت: تخصیص وام های روستایی در اولویت اول برای مساکن روستایی واقع در بافت فرسوده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجان از انبوه سازی و مقاوم سازی  ۲۰۰ واحد در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت:اجرای طرح سند دار کردن منازل شهری و روستایی را در تعداد  ۲۶ روستا و ۶ شهر  در دست اقدام داریم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc