کد خبر : 43639
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 14:39

عزاداران قهدریجانی ۱۶۰ واحد خون اهدا کردند +تصاویر

عزاداران قهدریجانی ۱۶۰ واحد خون اهدا کردند +تصاویر

مسئول پایگاه انتقال خون خوانسار گفت:۱۶۰ نفر از مردم قهدریجان با مراجعه به پایگاه انتقال خون سیار مستقر در اورژانس قهدریجان خون اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان  امروز پایگاه سیار انتقال خون خوانسار درشهر قهدریجان  مستقر شد و از عزاداران حسینی  خون دریافت کرد .

سعیدی  در گفتگو با نیوز فلاورجان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: پایگاه انتقال خون شهرستان خوانسار با حضور در مرکز فوریت های پزشکی شهر قهدریجان از عزاداران حسینی این شهر خون دریافت کرد.

وی ادامه داد:همه ساله همزمان با فرا رسیدن ماه محرم به  ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا، آمار مراجعه‌کنندگان به مراکز انتقال خون افزایش می یابد که با توجه به محدودیت‌های موجود و تاریخ انقضای خون اهدا شده، شایسته است شهروندان مراجعه مستمر داشته و اهدای خون را به  یک روز خاص موکول نکنند

وی در پایان افزود : از۲۵۰ نفر اهدا کننده که برای خون دادن در مدت زمان حضور تیم سیار انتقال خون به این واحد مراجعه کردند،  ۱۶۰نفر آنان واجد شرایط بودند که از آنها خون گرفته شد.

گفتنی است در جریان حضور پایگاه سیار در در مرکز فوریت های پزشکی شهر قهدریجان مسئولین شهرستان از پایگاه سیار انتقال خون بازدید نمودند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc