کد خبر : 43701
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 19:18

حمایت از تولیدکنندگان داخلی توسط دستگاه قضائی/ولایتمداری مردم فلاورجان ریشه تاریخی دارد

حمایت از تولیدکنندگان داخلی توسط دستگاه قضائی/ولایتمداری مردم فلاورجان ریشه تاریخی دارد

رییس کل دادگستری استان اصفهان درآیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان فلاورجان عنوان کرد : «در جنگ اقتصادی کشور، به عنوان جبهه پشتیبان، جهادی تلاش خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان درآیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان با بیان برخی اهداف پلید و شوم دشمنان در ضربه زدن به شیعه پرداخت و گفت: ترویج برخی اقدامات مذموم و ناصحیح از قبیل قمه زنی و… از جمله اعمالی است که خواست دشمنان شیعه برای تحریف قیام بزرگ عاشورا و منفی تجلی دادن تفکر بالای شیعه و اسلام است.

وی افزود: اینگونه حرکات، جفای به امام حسین(ع) و یارانش است و ایام محرم و صفر فرصت مغتنمی است که علما و روحانیون و دستگاه های فرهنگی در جهت آگاهی بخشی و تبیین اهداف و ابعاد قیام امام حسین(ع) برای نسل جوان تلاش مضاعف نموده و عزاداری ها و شور و حرارت حسینی جوانان را جهت دهی صحیح نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش توجه به امنیت و اقتصاد جامعه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب تنها به بحث تحریم اکتفا نکرده و سعی در تحت الشعاع قرار دادن امنیت جامعه دارند و در این راستا از هیچ گونه اقدامی فروگذار نکرده اند و به طور کلی راهبرد کشورهای سلطه گر و استعمارطلب در طول تاریخ همواره حول این محور بوده است و در شرایط کنونی بیشتر در تلاشند تا با ایجاد بدبینی مردم نسبت به مسؤولان نظام اهداف شوم خود نایل شوند.

رییس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: دادگستری و دستگاه قضایی در شرایط کنونی کشور و جنگ اقتصادی همچون جبهه پشتیبان عمل نموده و قضات و کارکنان ما همه جانبه در حمایت از تولیدکنندگان داخلی حامی نظام و انقلاب بوده و جهادگونه با بیداری مقابل توطئه های بیگانگان خواهند ایستاد.

وی بااشاره به اینکه شهرستان فلاورجان یکی از شهرستانهای مهم و مطرح استان می باشد یادآور شد: این شهرستان مهد علما و فضلا و فقهای نامی است و ولایتمداری مردم آن ریشه تاریخی دارد و موقعیت جغرافیایی آن که در حاشیه زاینده رود قرار گرفته، آن را متفاوت و مستعد پیشرفت و رونق اقتصادی و تولید بخصوص در زمینه کشاوری و دامپروری ساخته است.

وی درپایان گفت :امید است با تعامل و همکاری همه مسؤولان شهرستان ، زمینه خدمت بیشتر به مردم این خطه و اشتغال زایی جوانان بیش از پیش فراهم شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc