کد خبر : 44230
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 15:59

زنگ مهر عاطفه ها در مدارس بخش پیربکران به صدا درآمد+ تصاویر

زنگ مهر عاطفه ها در مدارس بخش پیربکران به صدا درآمد+ تصاویر

جشن مهر عاطفه ها با دستان پرمهر دانش آموزان به صورت نمادین در دبستان شهید عراقی روستای شهید پرور و تاریخی سهرفیروزان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مهر عاطفه‌ها” در بخش پیربکران همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، رئیس آموزش و پرورش منطقه پیربکران ، خانواده شهدا وخیرین و سایر مسئولان بخش نواخته شد.

این مراسم بصورت نمادین در دبستان شهید عراقی سهروفیروزان انجام شدکه در این مراسم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پیرامون بخشش و فواید صدقه دادن عنوان کرد: این حس نوع دوستی و کمک به هم نوع پیام زیبایی دارد و آن پیام یکپارچگی و وحدتی است که در کمک دانش آموزان به همنوعان وجود دارد.

دانش آموزان، معلمان، مسئولان دبستان شهید عراقی سهروفیروزان پس از نواخته شدن زنگ مهر عاطفه‌ها هدایای خود را به صندوق در نظر گرفته شده کمیته امداد امام خمینی (ره) فلاورجان انداختند.

به گزارش نیوز فلاورجان زنگ مهر عاطفه‌ها در شهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین و در راستای ترویج کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نواخته شد و پیش از آن نیز این نهاد خدمت‌رسان در دو نوبت به جمع‌آوری هدایای مردم در نماز جمعه و سطح شهرها پرداخته است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc