کد خبر : 44314
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 10:55

جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهید محمود توکلی اعلام شد

جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهید محمود توکلی اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار روز شنبه سیزدهم مهر ماه از ساعت ۸:۳۰ از میدان جمهوری شهر فلاورجان به سمت محل زادگاهش روستای خیرآباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مراسم وداع با شهید محمود توکلی که بر اثر انفجار مین در منطقه عملیاتی پنجوین عراق به شهادت رسید امشب در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش نیوز فلاورجان ، حاج محمود توکلی صبح روز گذشته در منطقه پنجوین عراق بر اثر انفجار مین بجا مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

سرهنگ پاسدار علی قمیان مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان درباره مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهید توکلی اظهار داشت: مراسم وداع این شهید بزرگوار از ساعت ۹ امشب در گلستان شهدای اصفهان همراه با برگزاری دعای پر فیض کمیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار روز شنبه سیزدهم مهر ماه از ساعت ۸:۳۰ از میدان جمهوری شهر فلاورجان به سمت محل زادگاهش روستای خیرآباد برگزار می‌شود.
شهید توکلی پس از جنگ تحمیلی فرماندهی گروه تفحص لشکر ۱۴ را بر عهده داشت و حتی بعد از بازنشستگی مناطق عملیاتی جنوب را رها نکرد تا در نهایت به آرزویش رسید و به دوستان شهیدش پیوست. .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc