کد خبر : 44379
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 16:19

مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید محمود توکلی درفلاورجان برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید محمود توکلی درفلاورجان برگزار شد

مراسم تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید محمود توکلی به سمت گلزار شهدای روستای خیرآباد شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مراسم تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید محمود توکلی با حضور فرماندهان نظامی و حضور گسترده مردم و در شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید «محمود توکلی» که روز صبح روز چهارشنبه هفته جاری بر اثر انفجار مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس در منطقه پنجوین به شهادت رسید. امروز با حضور پروشور مردم و مسئولان از شهر فلاورجان به سمت زادگاهش روستای خیرآباد برگزار شد.

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در  آیین تشییع وخاکسپاری شهید گرانقدر عنوان کرد :مؤمنان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و در این مسیر ترسی نداشته تا جان خود را فدای آرمان و اهداف خود کنند.

وی افزود: بدون تردید شهادت شهید توکلی امر تصادفی نبوده بلکه تدبیر الهی از سوی خداوند متعال و انتخاب هوشمندانه خود شهید و تربیت خانواده است که اگر این‌چنین نبود این مسیر هموار نمی‌شد.

 وی ادامه داد: این شهید از لحظه‌ای که پای در مسیر مجاهدت گذاشت سعی کرد تا خود را به هدف بزرگ خود نزدیک کند و با انتخاب شهادت فی سبیل الله خود را به سعادت رساند از این‌ رو باید به این شهید تبریک گفت.

 باقرزاده عنوان کرد: این شهید بزرگوار در گرما و سرما در تمامی مناطق حضور پیدا می‌کرد و برایش تفاوتی نداشت و هر لحظه آرزوی شهادت داشت و توانست به آرزوی خود برسد؛ از این‌ رو  شخصیتی که همواره در پی تکریم شهدا بود در نهایت خود به آنان پیوست و به مقام شهادت نائل شد.

 وی افزود: این شهید که بارها در تفحص حضور پیدا کرده بود؛ علی‌رغم امکانات حداقلی هم که وجود داشت اما حاضر نبود از بیت‌المال استفاده کند که پیامی بزرگ به تجاوزگران به حقوق بیت‌المال است که شهدای ایران اسلامی این‌چنین بودند.

مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به خصوصیت بارز شهید توکلی گفت: مؤمن و ولایتمدار، وفادار و امین، باهوش و صاحب بصیرت، از ویژگی‌های بارز شهید بود که باید در تاریخ این کشور ثبت شود.

 وی اشاره کرد: شهید توکلی با تجربه بسیاری که در تفحص از طلاییه تا شرهانی تا پنجوین عراق باهم رزمان خود داشت هوشیار و آگاهانه با مسائل برخورد می‌کرد و در عملیات تفحص نابغه تاکتیک و عامل وحدت نیروهای داخلی و خارجی بود.

باقرزاده ابراز کرد: شهید توکلی انسان شجاع و فداکار و خطرپذیر بود که برای خود چیزی قائل نبود و از سرسفره غذا تا داخل فضای تفحص دلسوز مردم و به معنای واقعی پناهگاه آنان بود آن‌گونه که معصومین فرموده‌اند مؤمنان پناهگاه مردم هستند.

 وی در پایان گفت: در پیشگاه خداوند متعال شهادت می‌دهم حتی یک مورد باعث اذیت و آزار و همواره مطیع برای اجرای دستور و در عین‌ حال گمنام اهل بصیرت و آماده پیکار و همیشه در صحنه بود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc