کد خبر : 44487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 18:08

پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» در قهدریجان برگزار می‌شود

پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» در قهدریجان  برگزار می‌شود

پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین حسینی روز شنبه از میدان امام حسین(ع) تا آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین از میدان امام حسین(ع) تا امامزاده سید محمد قهدریجان روز اربعین برگزار می شود

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از برگزاری پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین حسینی در روز شنبه ۲۷ مهر مصادف با روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا امامزاده سید محمد قهدریجان خبر داد و گفت: این مراسم در راستای ایجاد همدلی با راهپیمایان کربلا در روز اربعین با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۸ صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و با اقامه نماز ظهر در آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان به پایان می‌رسد.
وی افزود: مراسم با ، روضه‌خوانی و مداحی آغاز می‌شود و پس از پذیرایی از عزاداران حسینی ، پیاده‌روی به سمت امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می‌شود.
آزادگی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین برنامه‌ریزی و تمهیداتی در نظر گرفته شده است، در طول مسیر حدود ۳۰ ایستگاه صلواتی برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است پذیرایی در این مراسم مردمی است، همچنین زیرساخت‌ها را شهروندان آماده می‌کنند و به طور کلی تاکید بر این است که حرکت جاماندگان مردمی باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان کرد : هیات مذهبی در ظهر اربعین با تجمع در صحن امامزاده و قرائت زیارت اربعین و سخنرانی و مداحی در چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان به عزاداری می پردازند .
گفتنی است این مراسم با محوریت امامزاده سید محمد قهدریجان و با همکاری حوزه کلانتری شهرهای قهدریجان ، زاران ، و کهریزسنگ – شهر داری قهدریجان و زازران ، دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه بخش قهدریجان ، حوزه بسیج و….. برگزار می شود ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc