کد خبر : 44574
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 11:21

افتتاح سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی فلاورجان

افتتاح سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی فلاورجان

نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر کلیشاد و سودرجان با حضور مسئولان شهرستان واستان چهارشنبه ۳۰ مهر ماه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان حجت اسدی معاون قضایی رییس کل و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر بیان داشت: اتحاد و همدلی مسؤولان دست دشمنان را در تعرض به ارزش ها کوتاه می کند و در سایه این اتحاد، به لطف الهی شاهد حل و فصل بسیاری از مشکلات و تحقق اهداف عالی نظام و قوه قضاییه و امنیت پایدار در سطح استان هستیم.

وی خدمات متنوع الکترونیک قضایی را در کشور برکتی بزرگ دانست و بیان داشت: با گسترش و توسعه روزافزون خدمات الکترونیک قضایی شاهد افزایش رضایتمندی عمومی حاصل از سرعت و دقت و صرفه جویی در هزینه و وقت در ارائه خدمات قضایی هستیم.

ایشان بر ضرورت ثبت نام ثنا برای هر شهروند تأکید و خاطرنشان ساخت: شرط بهره مندی از خدمات الکترونیک قضایی ثبت نام ثناست و لازم است تلاش بیشتری در افزایش آمار در این خصوص صورت پذیرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنانش از مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خواست در انجام خدمات، همراهی و کمک به افراد ضعیف و ناتوان از پرداخت هزینه ها را در دستور کار داشته باشند.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه با افتتاح این دفتر تعداد دفاتر سطح استان به ۳۹ دفتر رسیده است خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد حوزه های قضایی استان فاقد این دفاتر هستند و در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن تمامی حوزه های قضایی سطح استان از خدمات این دفاتر بهره مند شوند.
گفتنی است نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر کلیشاد و سودرجان با حضور مسئولان شهرستان واستان چهارشنبه ۳۰ مهر ماه افتتاح شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc