کد خبر : 44626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 22:23

بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری فلاورجان /نظارت بر عملکرد شهرداری وظیفه ذاتی شورای شهر

بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری فلاورجان /نظارت بر عملکرد شهرداری وظیفه ذاتی شورای شهر

به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژها ، مهندس نصری شهردار فلاورجان ، شیرزادی رئیس شورای شهر از پروژه های عمرانی در دست احداث شهرداری بازدید و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مهندس جواد نصری شهردار به همراه آقای سید محمدرضا شیرزادی رئیس شورای اسلامی شهرفلاورجان صبح امروز از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند .

بر اساس این گزارش در ابتدا از پروژه پیاده رو سازی ضلع شرق بلوار دانشگاه و در ادامه از پروژه میدان جمهوری وتکمیل لوله گذاری محله گارماسه جهت دفع آبهای سطحی بازدید بعمل آمد.

– بازدید از ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود همجوار با پل تاریخی ورگان جهت ایجاد فضای سبز و احداث پارک حاشیه ای از دیگر مواردی بود که مورد بازدید شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونت عمرانی شهرداری و مهندس احمدرضا صادقی مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای استان اصفهان قرار گرفت.
شهردار فلاورجان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه تمامی همکاران، انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی دانست و این اقدام را در مرتفع ساختن مشکلات شهر و شهروندی از وظایف مدیریت شهری قلمداد نمود.
مهندس جواد نصری در ادامه افزود: انشالله با حمایت های هر چه بیشتر شورای محترم اسلامی شهر فلاورجان، مدیریت شهری با تمام توان، فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد نمود و در این راستا از همراهی و همکاری و صبر و شکیبایی تمامی شهروندان تشکر و قدردانی می نمایم.
ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز در این خصوص چنین بیان داشت: نظارت بر عملکرد شهرداری و بازدید از پروژه های عمرانی وظیفه ی ذاتی شورای اسلامی شهر است و اعضا شورا باید از روند اجرای پروژه ها مطلع باشند و تاکنون اجرای پروژه ها روند خوبی را پشت سر گذاشته اند.
سید محمد رضا شیرزادی همچنین افزود: پروژه ها باید با سرعت بیشتری انجام و به منظور تکریم شهروندان هر چه زودتر به بهره برداری برسند.
ایشان همچنین بازدید جناب آقای مهندس احمدرضا صادقی مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت سهامی آّب منطقه ای استان اصفهان از پروژه در دست احداث ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه زاینده رود را به فال نیک گرفت که موجبات هر چه بیشتر پیشرفت فیزیکی و در نهایت امر بهره برداری از این پروژه را فراهم آورد.
ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در خاتمه گفته هایش خاطر نشان ساخت: شهروندان محترم با رعایت کامل حقوق شهروندی، با صبر و شکیبایی که در طول اجرای پروژه عمرانی در دست احداث دارند، مسئولیت ما را در خدمت رسانی دوچندان نموده اند که ما از تک تک شان کمال تشکر و قدردانی را داریم ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc