افتتاح سه چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان با حضور استاندار اصفهان

افتتاح سه چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان  با حضور استاندار اصفهان

۳ زمین چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی  با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان ظهر امروز  با حضور دکتر عباس رضایی استاندار، دکتر محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان و دیگر مسئولین واقع در مجموعه ورزشی شهر پیربکران، روستای طاد و محله آغچه بدی شهر کلیشاد و سودرجان افتتاح گردید.

دکتر عباس رضایی در حاشییه افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان فلاورجان اظهارداشت: یکی از سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر امید گسترش ورزش به خصوص ورزش همگانی است که پروژه های این شهرستان نیز در این خصوص افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: توجه به ورزش و توسعه زیرساخت های های ورزشی می تواند سلامتی و تندرستی را در جامعه افزایش دهد و به دنبال آن نیاز کمتری به ساخت مراکز درمانی باشد.
استاندار اصفهان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با بسط فرهنگ ورزش همگانی در استان اصفهان و ترغیب وتشویق مردم به امر ورزش از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری گردد.
گفتنی است کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی در روستای خوانسارک و محله بجگرد شهر بهاران وزمین چمن مصنوعی استاندارد در شهر قهدریجان نیز با حضور مسیولین به زمین زده شد

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc