کد خبر : 44682
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 14:29

مسیر های راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان فلاورجان

مسیر های راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان  فلاورجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فلاورجان: راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در۵ نقطه از شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در۵ نقطه از شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی در شهر فلاورجان روز دوشنبه ۱۳ آبان رأس ساعت ۹ از میدان آزادی آغاز شده و در مسیر خیابان طالقانی ، خیابان فردوسی و مصلی نماز جمعه فلاورجان ادامه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: سخنران پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز شهرستان فلاورجان حجت الاسلام و المسلمین سید رضا موسوی امام جمعه موقت فلاورجان است.

رحیمی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در سایر شهرهای شهرستان فلاورجان گفت: در شهر قهدریجان مسیر راهپیمایی از میدان بوستان شهدای گمنام بطرف گلزار شهدادر ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر پیربکران از میدان شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه شهر پیربکران خواهد بود که شروع مراسم در این شهر ۱۰:۳۰ می باشد
وی ادامه داد .همچنین در شهر بهاران از ورودی شهر بهاران به طرف مسجد محله باغکومه که شروع مراسم در این شهر بهاران ساعت ۹ صبح خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: مسیر مراسم ۱۳ آبان در شهر ایمانشهر از .چهارراه شهرداری به سمت مسجد جامع اشترجان مصلی نماز جمعه است که برای این شهر نیز شروع مراسم ساعت ۹ صبح خواهد بود.

رحیمی تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی یک‌بار دیگر با بصیرت سیاسی و عزمی راسخ ۱۳ آبان امسال را به‌ روزی درس‌آموز برای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار رقم خواهند زد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc