کد خبر : 45032
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 18:10

آغاز هفته با تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در شهرستان فلاورجان

آغاز هفته با تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در شهرستان فلاورجان

با تداوم شرایط آلودگی هوا  فردا نهم آذر تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دوره های اول و دوم ابتدایی شهرستان  فلاورجان تعطیل است

با تداوم شرایط آلودگی هوا  فردا نهم آذر تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دوره های اول و دوم ابتدایی شهرستان  فلاورجان تعطیل است .

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت : عصر امروز کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا با توجه به استمرار پایداری نسبی هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی تشکیل شد.
منصور شیشه فروش افزود : در این کارگروه برای مدیریت وکنترل افزایش آلاینده ها مقرر شد ، فردا نهم آذر تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دوره های اول و دوم ابتدایی نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش زرین شهر ، فولادشهر ، باغ بهادران ، خمینی شهر ،نجف آباد ،شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار ، مبارکه و شهر سجزی تعطیل است.
در این نشست بر کنترل دقیق‌تر محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای بدون برگه معاینه فنی با نظارت پلیس راهور و اعمال قانون در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد در اصفهان تاکید شد.
کاهش فعالیت واحدهای آلاینده محیط زیست در محدوده مناطق مسکونی و شهرک های صنعتی پیرامون طرح، نظارت و کنترل مستمر اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر فعالیت واحدهای صنعتی محدوده برنامه جامع کاهش آلودگی هوا، ممنوعیت تردد کامیونها و ماشین های سنگین در شب، هم از تصمیم های این نشست بود.
همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هرگونه فعالیت خاکبرداری و ساختمانی و آتش زدن کاه و فعالیت ۳۵۰ واحد تولید آجر تا روز دوشنبه و فعالیت ۱۱ کوره تولید زغال هم ممنوع است.
خودداری از هرگونه فعالیت های ورزشی در فضای باز، توصیه به بیماران قلبی عروقی و تنفسی و گروههای آسیب پذیر مبنی بر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و خود مراقبتی رعایت الگوی مصرف سوخت در بخش‌های خانگی اداری صنوف و دیگر بخش های مصرف، همکاری عموم در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده نکردن از خودروهای تک سرنشین از توصیه های این کارگروه برای سلامت عمومی به گروه های هدف دراین نشست بود

 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc