کد خبر : 45100
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 16:27

شهردار فلاورجان: تلاش می کنیم فضاهای عمومی شهر را برای معلولان بهینه سازی کنیم

شهردار فلاورجان: تلاش می کنیم فضاهای عمومی شهر را برای معلولان بهینه سازی کنیم

شهردار فلاورجان :در صدد رفع کلیه مشکلات عبور و مرور معلولان در معابر عمومی سطح شهر فلاورجان هستیم .

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان؛
گرامیداشت روز جهانی معلولین در(۱۲ آذرماه ۱۳۷۱ هجری شمسی) ۳ دسامبر سال ۱۹۹۲، از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد، هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره معلولیتهای مختلف؛ و افزایش آگاهی هایی بوده‌ که می‌بایست درتمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی برای افراد معلول فراهم گردد. هر ساله با نزدیک شدن به روز جهانی معلولین، توجه ویژه ای به حمایت از این قشر می شود و فرصتی فراهم می آید که مسایل و مشکلات آنها از زوایای مختلف، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
شهردار فلاورجان ضمن گرامیداشت این روز در این باره اظهار داشت: منشور سال ۱۹۸۲ سازمان ملل متحد، روز معلولان را، برخاسته از نیازهای به حق افرادی می داند که به رغم محدودیت های حسی و حرکتی، به دلیل برخورداری از جوهره انسانی، باید همچون دیگران، از امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار گردند . حق بهره مندی از خدمات آموزشی، بهداشتی، مسکن، اشتغال، امکانات تفریحی، رفاهی و…، همگی به عنوان موضوعات محوری در قوانین و آیین نامه های مربوط به حقوق معلولان به شمار می آید.
مهندس جواد نصری در ادامه بیان داشت: معلولان از لحاظ توانایی، استعداد، کار و تلاش، با افراد دیگر تفاوتی ندارند و همانند دیگران با استفاده از استعداد و اراده ای که از آن بهره مند هستند ، با فعّال تر نمودن حواس دیگر، محدودیت ناشی از فقدان یا ضعف شدید یک حس یا عضو را جبران نمایند و می توانند به موفقیت های چشم گیری نایل آیند.
شهردار فلاورجان در خاتمه بیان داشت : در این راستا شهرداری فلاورجان نسبت به نصب و راه اندازی اسانسور شهرداری و نیز بهینه سازی معابر و رمپ های معلولین در سطح شهر و پارکها با اداره بهزیستی شهرستان همکاری لازم را داشته و جهت تکریم ارباب رجوع در صدد رفع کلیه مشکلات عبور و مرور این عزیزان در معابر عمومی سطح شهر فلاورجان هستیم .

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc