کد خبر : 45483
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 19:40

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش پیربکران در پروژه مهر

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش پیربکران در پروژه مهر

آموزش و پرورش پیربکران برای سومین سال متوالی رتبه عالی را در فعالیت های پروژه مهر کسب کرد.

در آموزش و پرورش کشور فرایند های اجرایی در طول سال تحصیلی و تا آغاز سال تحصیلی جدید پروژه مهر نام گذاری شده است، که هر ساله با بررسی های کارشناسان به هر شهرستان یا شهری رتبه ای اختصاص داده می شود.

براساس ارزیابی صورت گرفته از اقدامات پروژه مهر توسط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  در بین   نواحی و مناطق در این دوره از پروژه مهر نیز همچون سه سال گذشته رتبه عالی را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش پیربکران  ضمن قدردانی از زحمات کلیه نهادها و ادارات دولتی شهرستان فلاورجان ، این موفقیت بزرگ را به جامعه فهیم دانش آموزان و فرهنگیان منطقه پیربکران تبریک گفت.

گفتنی است هدف از اجرای این پروژه ، ایجاد فضای مناسب و آماده سازی مدارس جهت استقبال از سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بوده و در راستای اجرای دستور العمل  و به منظور آماده سازی مدارس کارگروه های ۵ گانه متشکل از کار گروه سازمانی، کارگروه توجیه و تبلیغ، کار گروه تایید صلاحیت، کارگروه نظارت و ارزیابی و کار گروه تعمیر و تجهیز، پیش بینی شده بود تا شرایط مناسبی را برای باز گشایی مدارس ایجاد کنند و دانش آموزان با آرامش خاطر سال تحصیلی جدید را در اول مهر ماه شروع نمایند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc