کد خبر : 45507
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 17:13

بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری فلاورجان تقدیم شورای اسلامی شهر شد | افزایش ۲۱ درصدی بودجه

بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری فلاورجان تقدیم شورای اسلامی شهر شد | افزایش ۲۱ درصدی بودجه

بودجه سال ۹۹ شهرداری فلاورجان، اول بهمن ۹۸ در جلسه علنی تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان شد و این بودجه با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال ۹۸، دویست و بیست وجهار میلیارد و هفتصد و سی و پنج میلیون ریال (۰۰۰/۰۰۰/۷۳۵/۲۲۴ ریال )پیشنهاد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان  شهردار فلاورجان، در جلسه علنی شورای اسلامی شهرفلاورجان گفت: بودجه شهرداری در زمان قانونی خود یعنی ۲۹ دی‌ماه به شورا ارسال شد، اما تقدیم آن به نخستین جلسه علنی شورا موکول شد، برای تدوین بودجه ۱۳۹۹بیش از هزار و ۵۰۰ ساعت کار کارشناسی انجام شد.
مهندس جواد نصری افزود: تلاش ما تبدیل شدن فلاورجان به شهری امن، راحت و دسترسی پذیر برای زندگی شهروندان است، و از سالیان قبل تاکنون مسیر پیشرفت را در این محور طی می‌کند.
شهردار فلاورجان همچنین تاکید نمود: در زمینه راهبردهای اساسی بودجه پیشنهادی سال ۹۹، بهره‌گیری از ظرفیت‌های حاصل از جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها به منظور افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و برون‌سپاری پروژه‌های عمرانی برخی از این راهبردهاست.
مهندس جواد نصری در ادامه افزود: با علم به اینکه برای تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ بیش از هزار و ۵۰۰ ساعت کار کارشناسی انجام شده است، بودجه مصوب ۱۳۹۸، ۱۸۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال بود که در بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ این رقم با ۲۱ درصد افزایش به ۲۲۴/۷۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال رسید .
شهردار فلاورجان با اشاره به اولویت‌های بودجه پیشنهادی افزود: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر پروژه‌های کلان با رویکرد ارتقا کیفیت فضای شهر و افزایش تعاملات اجتماعی از مهمترین اولویت‌های بودجه سال ۱۳۹۹ است.
مهندس جواد نصری در خاتمه اظهار داشت: بر اساس بودجه پیشنهادی، درآمدهای عمومی و اختصاصی افزایش ۲۵ درصدی و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای افزایش ۱۲درصدی داشته است.
در ادامه جلسه ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان با ابراز خرسندی از ارائه بودجه پیشنهادی و عرض خدا قوت به شهردار و تقدیر و تشکر از معاونت ها و کارکنان شهرداری، در تکمیل گفته های شهردار چنین عنوان نمود: بودجه سال ۱۳۹۹ منطقی به نظر می رسد که با اراده و همتی که در معاونین شهردار و دیگر کارکنان شهرداری وجود دارد، همه دست به دست هم می دهند که این بودجه را به صورت واقعی خود محقق سازند.
آقای سید محمد رضا شیرزادی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش کارکنان، اعم از کارمندان و کارگران شهرداری و همکاری متقابل شهروندان عزیز با آنها و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان بتوانیم با تحقق بودجه پیشنهادی، شهری ایمن، زیبا، با امکانات در دسترس و همراه با نشاط اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc