کد خبر : 45572
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 22:39

نخستین سالگرد شهدای مدافع حریم امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در اصفهان برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهدای مدافع حریم امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در اصفهان برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهدای مدافع حریم امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش نیوز فلاورجان ،نخستین سالگرد شهدای مدافع حریم امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار سعید کیانی مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: نخستین سالگرد شهدای مدافع امنیت از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج‌شبه با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و استانی و مردم شهید پرور اصفهان در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار سعید کیانی بیان کرد: سخنران این مراسم آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران است و کربلایی سعید میرفهیمی و کربلایی جواد حیدر در این مراسم به مداحی می‌پردازند.

او تصریح کرد: در این مراسم که با عنوان «قیمت امنیت» نامگذاری شده است نمایش قیمت امنیت نیز اجرا می‌شود.

۲۷ تن از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بهمن ماه سال گذشته در حال بازگشت از ماموریت جنوب شرق توسط یک عامل انتحاری در جاده خاش به زاهدان به فیض شهادت نائل آمدند.

ابراهیم صیادی، سیدثارالله موسوی از کاشان، یحیی و ابراهیم براتی و حسنعلی ترکیان از درچه، سیدابوالفضل موسوی از روستای کاغذی آران و بیدگل، شهید میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری از روستای دشتچی فلاورجان و محمدتقی مهرابی از روستای کافشان فلاورجان از جمله این شهدا هستند.

یونس امیری از فولادشهر لنجان، عباس کوهی از روستای ابراهیم آباد خور و بیابانک، حیدر براتی از تیران و کرون، محمد صابری، علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، روح الله بابایی از روستای حسن رباط میمه، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی خادمی از شاهین شهر، حسین قدیری، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، امید اکبری و رضا رحیمی از اصفهان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان از دیگر شهدای مدافع حریم امنیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc