کد خبر : 45577
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 23:03

مسیر هفت کیلومتری دوچرخه سواری بین اصفهان و فلاورجان ایجاد می‌شود

مسیر هفت کیلومتری دوچرخه سواری بین اصفهان و فلاورجان ایجاد می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کلیات طرح راه‌اندازی مسیر و پیست دوچرخه‌سواری از سپاهان شهر اصفهان تا شهر ابریشم در شهرستان فلاورجان به طول هفت کیلومتر به تصویب رسیده است.

به گزارش نیوز فلاوررجان به نقل ایرنا حجت اله غلامی روز سه شنبه در شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان گفت: سپاهان شهر تا باغ ابریشم یکی از مسیرهایی است که دوچرخه سواران برای برگزاری مسابقات  یا تفریح استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: البته این مسیر بدون  امکانات ایمنی و رفاهی است و کوچکترین غفلت می‌تواند مشکلات و خطرهایی را برای افراد ایجاد کند.
معاون امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: در همین راستا کلیات طرح راه اندازی پیست دوچرخه سواری به فاصله هفت کیلومتر از سپاهان شهر تا اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم در شورای ترافیک استانداری به تصویب رسید.
وی اظهار کرد: علاوه بر این در این جلسه طرح  مسیر ریلی اصفهان بین نجف آباد برخی مشکلات آن مانند تلاقی این خط با خطوط لوله آب با حضور کارشناسان شرکت آب منطقه و آب و فاضلاب استان اصفهان بررسی شد.
غلامی خاطر نشان کرد: ارزیابی‌های  این طرح با همکاری شهرداری نجف آباد صورت می‌گیرد و تصمیم‌گیری در خصوص این طرح به جلسه بعدی شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان موکول شد.
شورای حمل و نقل ترافیک استانداری اصفهان روز سه شنبه به ریاست معاون عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

شهر ابریشم از توابع شهرستان فلاوجان  از شمال به شهر اصفهان، از جنوب به شهر بهاران و کلیشاد و از شرق به شهر اصفهان و از غرب به اتوبان ذوب آهن و رودخانه زاینده رود محدود است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc