کد خبر : 45772
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 8:30

آغاز رای‌گیری انتخابات در شهرستان فلاورجان ، نوید حماسه‌ای نو در گام دوم انقلاب

آغاز رای‌گیری انتخابات در شهرستان فلاورجان ، نوید حماسه‌ای نو در گام دوم انقلاب

رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان  آغاز شد و مردم همیشه در صحنه این خطه به طور قطع در پای صندوقهای رای، زیباترین تابلوی حماسه‌ حضور را در آغاز گام دوم انقلاب خلق خواهند کرد. مردم شهرستان فلاورجان  با آرای خود

رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان  آغاز شد و مردم همیشه در صحنه این خطه به طور قطع در پای صندوقهای رای، زیباترین تابلوی حماسه‌ حضور را در آغاز گام دوم انقلاب خلق خواهند کرد.

مردم شهرستان فلاورجان  با آرای خود یک  نفر را برای احراز کرسی‌های نمایندگی  این شهرستان  در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌کنند.

فرماندار شهرستان فلاورجان روز گذشته در این باره با اعلام دعوت ازمردم برای خلق حماسه ای دیگر  عنوان کرده بود  : در حوزه انتخابیه فلاورجان۱۶۷ هزار  نفر در شهرستان فلاورجان واجد شرایط رای دادن هستند.

علی ساعدی در ادامه گفت :سه هزار  نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان  را بر عهده دارند.

وی ادامه داد :۱۳۲  شعبه  اخذ رای در این شهرستان در سه  بخش مرکزی ،قهدریجان  و بخش پیربکران  تدارک دیده شده است تا مردم رای خود را در آن بریزند.

گفتنی است همه عوامل برگزار کننده انتخابات اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، نمایندگان فرماندار، بازرسان و کاربران دستگاههای احراز هویت  که در روزهای گذشته طی دوره‌های مجزا آموزش‌های مهارتی و قانونی را دیدند اکنون مشفول انجام وظیفه هستند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc