کد خبر : 45841
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 19:39

پیام تبریک امام جمعه قهدریجان به نماینده منتخب مردم شهرستان فلاورجان

پیام تبریک امام جمعه قهدریجان به نماینده منتخب مردم شهرستان فلاورجان

امام جمعه قهدریجان در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی را به عنوان نماینده منتخب مردم فلاورجان تبریک گفت.

به گزارش  نیوز فلاورجان به نقل دفتر امام جمعه قهدریجان ، حجت الاسلام و المسلمین
سید محمد علی هاشمی در پیام خود خطاب به نماینده مردم فلاورجان آورده است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی
سلام علیکم
با ابلاغ سلام و تحیت ,کسب رای اعتماد و انتخاب جنابعالی را بعنوان نماینده مردم در سنگر مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و امیدواریم با الطاف بیکران الهی در انجام وظایف نمایندگی ودر میدان همکاری با وفاق ملی و همدلی توفیق این را داشته باشیم که همه با هم به توسعه و پیشرفت شهرستان فلاورجان همسو و هم جهت, همت جمعی را برای رضای حق تعالی بکار بندیم.
اکنون که شما مورد اعتماد مردم می باشید, بدیهی است اگر جز برای رضای خدا آمده باشیم و جز برای او خدمت کنیم ,پیش پروردگار دست خالی خواهیم ماند و در نهایت خلق هم از ما راضی نخواهند شد, دعا کنیم توفیق خدمت صادقانه و خالصانه برای این مردم فداکار و وفاداردر جهت رضای خودش را در همه حال به ما عطا کند.
امید است انشاالله در پاسخ به اعتماد و محبت مردم متدین و انقلابی شهرستان فلاورجان و توانمندیهایی که خداوند یه شما عنایت فرموده همواره در خط امام و رهبری و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رفع مشکلات ، کمبودها و نیازهای این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشید .
اینجانب از همه شهروندان عزیز شهرستان که با شرکت پرشور خود در این انتخابات حماسه ای دیگر آفریدند و نیز از برگزارکنندگان این انتخابات اعم از مجریان ، ناظران ، مأموران نیروی انتظامی و امنیتی و از سایر کاندیداها و بالاتر از همه از رهبر معظم انقلاب که با رهنمودهای ارزشمندشان چراغ راه امت بودند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc