کد خبر : 45894
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 22:48

پیام تبریک امام جمعه شهرقهدریجان بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب

پیام تبریک امام جمعه شهرقهدریجان بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب

امام جمعه شهر قهدریجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در پیامی فرارسیدن حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر (ع) را تبریک و شادباش گفت.

به گزارش نیوز فلاوجان به نقل دفتر امام جمعه شهر قهدریجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت که این پیام به شرح ذیل است:
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله : ” رجب ، ” ریزان” نامیده شده است ، چرا که در این ماه ، رحمت خداوند بر امت من فرو می ریزد.” رجب از راه می رسد، قدر حضورش را بدانید که ناگاه خواهیم دید در حال وداع است.
رجب از راه می رسد، قدر حضورش را بدانید که ناگاه خواهیم دید در حال وداع است .
بهارعاشقان و دلدادگان حریم کبریایی فرا رسیده است. ماه رجب فصل روئیدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت ، و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است. کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب وبهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند .
ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماه‌های حرام و یکی از زمان‌های ویژه‌ دعا و هفتمین ماه از سال هجری قمری است که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس‌ازآن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.
ماه رجب؛ ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است. و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انسان باید در ماه رجب و شعبان خود را شست‌وشو بکند تا بتواند در ماه رمضان بر سرِ سفره‌ى الهى وارد شود و از آن سفره متنعّم گردد و فیض ببرد.
ماه رجب ، سراسر نور و فضیلت و رحمت است. شب اول آن که جزء چهار شب برتر سال است و شب زنده داری در آن که بسیار مورد تاکید قرار گرفته ، لیله الرغائب ( اولین شب جمعه ماه) و میلاد ابوالائمه امیرالمومنین علیه السلام تا شب نیمه رجب و ایام مبارک ” بیض” که راهیان طریق سلوک به اعتکاف و مناجات با رب جلیل می نشینند وبیست و هفتم رجب که رحمت الهی ظهور کرد و محمد مصطفی صلی الله علیه و آله به رسالت مبعوث شد
حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها، و فرا رسیدن ولادت با سعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید شکافنده معماهاى وجود حضرت امام محمد باقر (ع) بر مشتاقان کوی دوست و تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهر قهدریجان مبارک باد و امید آنکه بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc