کد خبر : 45932
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 15:31

اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

دکتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان از آغاز عملیات گندزدایی و ضدعفونی ساختمان‌ها و مکان های عمومی این دانشگاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان  به نقل  روابط عمومی واحد فلاورجان، پیرو حضور دکتر شوشتری زاده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان و هماهنگی های بعمل آمده با رئیس و معاون بهداشتی و رییس بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان فلاورجان، تیم اعزامی آن شبکه فردا(شنبه ۱۲/۱۰) جهت ادامه فرآیند و نظارت و آموزش گندزدایی و تداوم ضدعفونی فضاها در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان حضور خواهند یافت.


دکتر شهناز شوشتری زاده افزود تمهیدات لازم جهت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان پیش‌بینی و انجام شده است.
وی عنوان کرد: در طول مدت توقف فعالیت‌های آموزشی اقدامات خوبی برای ضدعفونی‌کردن و گندزدایی دانشکده‌ها، سلف‌سرویس، تجهیزات آزمایشگاهی، سایر مکان‌های عمومی و تمام مکان‌هایی که احتمال آلوده‌بودن آنها وجود دارد، مطابق دستورالعمل‌های صادره انجام شده و تداوم خواهد داشت.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با اشاره به ارتباط مستمر با معاونان و مدیران دانشگاه برای هماهنگی‌های لازم افزود: «تمام اطلاعیه‌های بهداشتی در این زمینه به‌منظور پیشگیری از شیوع این ویروس از طریق کانال‌های خبری و اطلاع‌رسانی دانشگاه در اختیار دانشجویان و همکاران گرامی قرار گرفته است.
دکتر شوشتری زاده ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا اطلاع‌رسانی لازم را به دانشجویان و کارکنان و اساتید خود در راستای آشنایی بیشتر با چگونگی ابتلا به ویروس کرونا و نحوه مواجهه و مقابله با آن، برای پیشگیری از شیوع این بیماری از طریق فضای مجازی انجام دهیم.
وی با اشاره به بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در واحد بیان کرد: تهیه محلول ضد عفونی سطوح اشیاء جهت توزیع بین پرسنل، برای استفاده در دفاتر اداری همچنین لغو اردوهای فرهنگی، سیاحتی و …، لغو برنامه‌های جمعی تا اطلاع ثانوی، ارسال پیام های آموزشی برای پرسنل و دانشجویان و ارائه دستورالعمل‌های پیشگیرانه برای پیمانکاران ایاب و ذهاب ازجمله اقدامات انجام‌شده در واحد فلاورجان است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان یادآور شد: با توجه به ابلاغیه استان اصفهان در ادامه تعطیلی دانشگاه، تقویم آموزشی ترم متناسب با هفته‌های تعطیل شده تغییر خواهد کرد که پس از ابلاغ استان به اطلاع دانشجویان عزیز و اساتید گرامی خواهد رسید.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc