کد خبر : 45947
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 18:13

میانگین سنی مبتلایان به کرونا در اصفهان ۵۶.۵ سال است

میانگین سنی مبتلایان به کرونا در اصفهان ۵۶.۵ سال است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این استان(به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) به ۳۰ نفر رسید، گفت: میانگین سنی آنها ۵۶.۵ سال است.

آرش نجیمی روز یکشنبه افزود: طبق آمار وزارت بهداشت، امروز هشت نفر دیگر به مبتلایان قطعی و تایید شده ویروس کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اضافه شد و در مجموع تعداد این بیماران به ۳۰ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از این تعداد، پنج نفر بین ۲۵ تا ۴۰ سال سن دارند، تاکید کرد: تاکنون هیچ کودک و نوجوانی در بین مبتلایان کرونا در استان اصفهان وجود نداشته است.

نجیمی با اشاره به اینکه مبتلایان به ویروس کرونا در این خطه ۱۱ زن و ۱۹ مرد هستند، اظهار داشت: آنها از ۱۰ شهرستان اصفهان، مبارکه، خمینی‌شهر، نطنز، فلاورجان، گلپایگان، نجف آباد، خوانسار، لنجان و سمیرم هستند.

استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از بین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان تاکنون سه نفر ترخیص شده اند، ۲ نفر جان باخته اند و ۲۵ نفر همچنان بستری هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت اصفهان در مقایسه با سایر استان ها در زمینه ابتلا به کرونا، مناسب است، خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد که موارد مشکوک و مبتلای اولیه در این استان، به نوعی با قم در ارتباط بوده اند اما زمینه ابتلای افرادی که بعدا شناسایی شدند، چندان مشخص نیست و باید مطالعه بیشتری در باره آن انجام شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند.

با احتساب آمار کاشان و آران و بیدگل، در مجموع در استان اصفهان تاکنون حدود ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که حدود ۴ درصد از کل بیماران شناسایی شده در کشور را در برمی گیرد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc