کد خبر : 45996
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 9:29

پیام حجت الاسلام والمسلمین هاشمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام حجت الاسلام والمسلمین هاشمی  به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی هاشمی امام جمعه قهدریجان به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا پیامی را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی هاشمی امام جمعه قهدریجان به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا پیامی را صادر کرد.
“پیام شهیدان حقیقتا پیام بشارت ست” “مقام معظم رهبری”
” شهید ، قلب تاریخ است؛ شهید همچون قلبی، به اندامهای خشک و مُرده‌ی بی رمق ِ جامعه ، خون خویش را می رساند و بزرگترین معجزۀ شهادتش این است که به یک نسل ، ایمان جدید به خویشتن را می بخشد “.
در برهه‌های مختلف و سخت تاریخی شهیدان سرافرازمان خون خویش را همچون کهکشانی از نور بر آسمان دنیا پاشیده و راه قبله را به قبله‌جویان نمایانده‌اند و با هجرتی عظیم از خود تا خدا، ندای عرشی «هل من ناصر ینصرنی» حضرت حسین (ع) را لبیک گفته‌اند.
در تمام جوامع بشری ارزش‌هایی وجود دارد که هویت آن جوامع را شکل می‌دهد، در جامعه اسلامی ایران، فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان بنیادی‌ترین ارزش همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.
اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد دهه‌ی پنجم از حیات خود شده و پرچم اسلام در گستره گیتی به برکت جان نثاری و فداکاری شهیدان به اهتزاز درآمده و عطر عظمت این دین و آئین الهی فضای جهان را آکنده است، به یقین می توان گفت که بیداری اسلامی و حرکت های اصیل و آگاهانه ای که در اقصی نقاط جهـان صورت می گیرد نشات گرفته از اندیشه های بلند جوانان غیرتمندی است که جان را بر کف نهاده و حافظ عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده و هستند.
بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر دوش همه علی‌الخصوص اصحاب فرهنگ و هنر و ادب تا آن دلاورمردی‌ها را به تاثیرگذارترین زبان که همانا زبان هنر و ادب است بازگو نمایند.
۲۲ اسفند یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب که تحصیل‌کردگان مدرسه عشق و دانش‌آموختگان دانشگاه بزرگ تعهد، معنویت و ایمان و ایثار هستند را گرامی می‌داریم و به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های شهیدان را همواره چراغ راه خویش قرار می‌‌دهیم.
امید که رضایت و شفاعت شهدا توشه آخرتمان گردد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc