کد خبر : 46003
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 12:31

کارگاه تولید ماسک در شهر قهدریجان راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در شهر قهدریجان  راه اندازی شد

افتتاح کارگاه تولید ماسک در قهدریجان جمعه ۲۳ اسفند ماه با حضورامام جمعه و برخی مسئولان شهر افتتاح شد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل دفتر امام جمعه شهر قهدریجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه از افتتاح تولید کارگاه خیاطی دوخت و تولید ماسک خبر داد و گفت: مهمترین دغدغه امروز در بین مردم تهیه ماسکهای بهداشتی است که در این راستا برای کمک به روند کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس به همت کمیته بحران شهر و موکب اربعین اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی نمودند.


وی از حرکت خودجوش برخی از صنوف شهر به منظور سلامت خود و همشهریان در تعطیلی مغازه‌ها وفروشگاههای شهر وآمادگی همه نهادها و بخش خصوصی بر همکاری بیشتر در کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد.
امام جمعه قهدریجان اظهارکرد: با فرهنگ سازی و آگاه های عمومی و درک خوبی که مردم شهر و شهرستان از شرایط دارند اقدامات تشدید شونده ای برای مقابله جدی با بیماری کرونا در شهر و شهرستان آغاز شده است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی اظهار داشت از همه پزشکان، پرستاران عزیر و زحمت کش که عاشقانه و جهادگرانه در این خط مقدم تلاش می کنند و از همه کسانی که در عرصه تولید و تامین امکانات و وسایل مورد نیاز برای پیشگیری، کنترل، مقابله و درمان این بیماری تلاش دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc