کد خبر : 46056
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 9:22

پیام تبریک شهردار فلاورجان به مناسبت آغاز سال نو و فرارسیدن نوروز۱۳۹۹

پیام تبریک شهردار فلاورجان به مناسبت آغاز سال نو و فرارسیدن نوروز۱۳۹۹

آرزوهای ما برای فلاورجان و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

مهندس جوادنصری شهردار فلاورجان طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به شهروندان فلاورجان گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد
“نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی…”
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول است. آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن.بهار فصل غبار روبی از آرزوی دیرینه شهروندان برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزوست که بهار را برای همیشه در این شهر جادوانه خواهد ساخت.
انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاوار است که بر امام شهیدان و شهیدانمان به ویژه سردار دلها، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درود بفرستیم.
اینک و در آستانه سالهای بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان محترم فلاورجان برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست بر نداریم.
در آغاز سال نو آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز فلاورجانی، زندگی در شهری زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است.
آرزوهای ما برای فلاورجان و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.
آبادتر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم. چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به مردم میگذرانند.
به پاس خدمات و زحمات اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، معاونین، مدیران، کارمندان و کارگران خدوم شهرداری فلاورجان بر خود واجب میدانم مراتب تقدیر و تشکر را عرض نمایم و از خداوند متعال برای آنان و خانواده های محترمشان صحت و سلامتی مسئلت نمایم. در این عید سعید باستانی و در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی، با امید به فردایی بهتر و بهاری پربار تر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می‌گذاریم و متواضعانه از او طلب می کنیم که: یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
مهندس جوادنصری شهردار فلاورجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc