کد خبر : 46063
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 9:29

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی۱۳۹۹

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی۱۳۹۹

علیرغم مشکلات موجود و رکود اقتصادی شاهد اقدامات سازنده در عرصه های مختلف در سطح شهر بوده ایم که نشانه مدیریت کارآمد با رعایت اصل صرفه جویی بوده است.

سیدمحمدرضاشیرزادی رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به شهروندان فلاورجان گفت.
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
به نام آفریننده زیباییها
بهار، نماد و جلوه گاه الهی در بازآفرینی طبیعت است و نوروز، طلیعه صبحی دیگر و طلوعی مجدد
که این دگرگونی شگرف پیامی است بر بنی آدم برای از خود رستن و به حضرت دوست پیوستن.
خداوندا بر همه دقایق سال، تو را شکر و سپاس می گزاریم که فرصت و نعمت حیات را در این سال نیز نصیب و روزی فرمودی و اینک که طبیعت در طلیعه بهار، جان و حیات دوباره می یابد، ما نیز بر بهار جان ها و قلب عالم امکان (حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له فداه) سلام و درود می فرستیم و سال نو را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم.
وظیفه خود میدانیم حلول سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق شهروندان و نیز پیشرفت و آبادانی شهرمان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
سالی که گذشت کشور دچار حوادث تلخی گردید متاسفانه به دستور شقی ترین افراد عالم و توسط استکبار جهانی، شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد که این ثلمه عظیم باعث تالم خاطر امت اسلامی گردید و مشکلاتی را برای جامعه بوجود آورد، لکن با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف نخواهد شد و ان شا الله همگان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار باشیم.
همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا که باعث بروز مشکلات عدیده ای گردیده و ان شا الله به فضل الهی و توسل به اهل بیت(ع) و تدابیر لازم همه دستگاهها شاهد از بین رفتن این مشکل در سراسر میهن اسلامی خواهیم بود. علیرغم مشکلات موجود و رکود اقتصادی شاهد اقدامات سازنده در عرصه های مختلف در سطح شهر بوده ایم که نشانه مدیریت کارآمد با رعایت اصل صرفه جویی بوده است.
لذا از طرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر فلاورجان، مصداق حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از شهردار معزز و محترم جناب آقای مهندس جواد نصری و معاونت های محترم و کلیه پرسنل خدوم شهرداری تشکر و قدردانی نموده، روزهای روشن و آینده ای تابناک از درگاه حضرت احدیت برای همگان مسئلت می نمائیم.
سیدمحمدرضاشیرزادی
رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc