کد خبر : 46316
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 9:33

اعتبار ۳میلیارد ریالی برای مرمت و بازسازی "حمام ارباب" شهر کلیشاد و سودرجان

اعتبار ۳میلیارد ریالی برای  مرمت و بازسازی "حمام ارباب" شهر کلیشاد و سودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان: نوسازی دیواره‌ها، ترمیم سقف، سفیدکاری داخل و بهسازی محوطه، مرمت بخش‌های ورودی، دالان، بینه و سکوها و نورپردازی از مراحل اجرای این طرح بوده است.

به گزارش نیوز فلاورجان حامد اخگر اظهار کرد: اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی “حمام ارباب” اختصاص داده شد.
وی گفت: این بنای تاریخی از یادمان‌های دوران قاجار است و عملیات مرمت و نوسازی آن در طرح و مطالعات بازآفرینی شهری کلیشادوسودرجان پیش‌بینی شده بود.
شهردار کلیشادوسودرجان تاکید کرد: هویت‌بخشی به شهر، ایجاد امکانات زیرساختی و ایمن‌سازی سازه‌های تاریخی برای جذب گردشگر از اهداف اجرای طرح‌های بازآفرینی، بهسازی و مرمت بناهای تاریخی در این شهر است.
اخگر خاطرنشان کرد: نوسازی دیواره‌ها، ترمیم سقف، سفیدکاری داخل و بهسازی محوطه، مرمت بخش‌های ورودی، دالان، بینه و سکوها و نورپردازی از مراحل اجرای این طرح بوده است.
وی با بیان اینکه طرح‌های مرمتی این شهر با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان فلاورجان اجرا شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با  همکاری و همراهی کنشگران این عرصه، گام‌های موثر و ماندگاری در ارتقای حوزه گردشگری این شهر برداریم..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc