کد خبر : 46349
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 13:00

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت تجهیزات مخابراتی می کرد خبر داد و گفت: دربازرسی از خودروی متهم ۴ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش نیوز فلاورجانسرهنگ “محمدرضا خدادوست ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان، حین گشت زنی در سطح حوزه خود به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۵ حلقه کابل و ۴ دستگاه تجهیزات مخابراتی همراه با لوازم جانبی آن ها کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مسروقه بودن اموال مذکور توسط کارشناسان اداره مخابرات شهرستان مورد تایید قرارگرفته و محل های وقوع سرقت نیز شناسایی بازبینی شدند گفت: ارزش اموال مسروقه مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ خدادوست در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی خود برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc