کد خبر : 46397
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 17:18

پیام تقدیر و تشکر شهردار فلاورجان از شهروندان فهیم و عزیز شهر فلاورجان برای ماندن در خانه

پیام تقدیر و تشکر شهردار فلاورجان از شهروندان فهیم و عزیز شهر فلاورجان برای ماندن در خانه

شهردار فلاورجان در پیامی از زحمتکشان عرصه سلامت در مقابله با کرونا و از شهروندان فهیم و عزیز شهر فلاورجان برای ماندن در خانه تشکر کرد

به گزارش نیوز فلاورجان شهردار فلاورجان در پیامی از زحمتکشان عرصه سلامت در مقابله با کرونا و از شهروندان فهیم و عزیز شهر فلاورجان برای ماندن در خانه تشکر کرد
متن پیام به شرح زیر است
مشارکت و همراهی گسترده شما شهروندان فهیم و آگاه شهر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر به مناطق سیاحتی و گردشگری فروردین امسال و توجه به توصیه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی جامعه و قطع زنجیره ویروس کرونا ستودنی و قابل ستایش است.
اینجانب ضمن پاسداشت ایثار و جانفشانی‌های شهدای مدافع سلامت و ارج نهادن به خدمات شبانه‌روزی پزشکان، کادر درمانی، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان ،حوزه مقاومت شهید رجایی ، پایگاه های مقاومت بسیج محلات شهر،گروههای جهادی و دیگر تلاشگران این عرصه، از همت بلند و ستودنی و همراهی و همکاری شایسته شهروندان ارجمند و نیز مساعی و زحمات دستگاه‌های دست اندرکار به ویژه نیروهای خدوم انتظامی و اعضای ستاد شهرستانی مدیریت مقابه با بیماری کرونا(طلاب و روحانیون شهر، بسیج اصناف و بازاریان شهرستان،بسیج ورزشکاران، دفتر آستان قدس رضوی شهرستان ، سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان، مدیریت بحران و آتشنشانی شهرداری فلاورجان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری فلاورجان و…) صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امیدوارم به یاری خداوند متعال و در پرتو تداوم همکاری و همراهی شما شهروندان فهیم و استمرار در خانه ماندن بزودی شاهد ریشه کنی این ویروس و بازگشت آرامش و نشاط و سلامتی به کشور عزیزمان ، استان اصفهان، شهرستان و به ویژه شهر شهیدان خط شکن فلاورجان باشید.
اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا از آغاز تاکنون و همچنان با تمام توان ارائه خدمات رسانی به شهروندان در این امر جهادی ادامه داشته و به شرح ذیل می باشد :
۱٫راه اندازی و تجهیز کامل محل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و فرهنگسرای غدیر جهت قرارگاه مرکزی جهادی در راستای مبارزه با ویروس کرونا
۲٫برگزاری جلسه با رئیس مرکز بهداشت شهرستان به منظور تشریح وضع موجود و ارائه راهکارهای مناسب جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سالن جلسات شورای اسلامی شهر فلاورجان.
۳٫هماهنگ نمودن مرکز بهداشت شهرستان و خادمیاران آستان قدس رضوی جهت تهیه ماسک و دیگر اقلام بهداشتی.
۴٫برگزاری جلسه توجیهی با هیئات امناء مساجد و آرامستان ها به منظور تعطیلی اماکن مذکور و همچنین تغسیل اموات طبق پروتکل بهداشتی.
۵٫بازدید از ایستگاه های سنجش سلامت ویژه تست غربالگری ویروس کرونا(کویید۱۹) و همچنین ایستگاه آتشنشانی به صورت شبانه روزی.
۶٫هماهنگی با پالایشگاه اصفهان به منظور تهیه ۲۰۰۰۰لیتر مواد ضدعفونی کننده.
۷٫تهیه تب سنج و اقلام مختلف ایمنی و بهداشتی به منظور تجهیز ایستگاه های سنجش سلامت ویژه تست غربالگری ویروس کرونا(کویید۱۹)
۸٫نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر به منظور فضاسازی و فرهنگسازی شهر و شهروندی، اطلاع رسانی به شهروندان محترم به انحاء مختلف.
۹٫ضدعفونی و گند زدایی محلات و اماکن مذهبی، غسالخانه ها و گذرها و معابر سطح شهر و همچنین خودرو های در حال تردد در سطح شهر در نوبت های متمادی.
۱۰٫تهیه و توزیع مواد ضدعفونی بین شهروندان، ادارات، سازمان ها، نهادها و…متقاضی.
۱۱٫برگزاری جلسه با حضور نماینده محترم فرماندار، بخشداران محترم، شهرداران محترم شهرستان، رئیس محترم پلیس راهور شهرستان، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین محترم به منظور هماهنگی جهت انسداد گذرگاه ها و معابر سطح شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری.
۱۲٫اطلاع رسانی و توجیه شهروندان محترم با استفاده از فضای مجازی و همچنین بلندگو و خودرو سیار در سطح شهر.
۱۳٫بازدید مستمر از بوستان ها، پارکها، محل های تجمع شهروندان به منظور ترغیب شهروندان محترم جهت ماندن در منازل و عدم حضور در اجتماع به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا.
۱۴٫ انسداد معابر با استفاده از تجهیزات مختلف شهرداری، ماشین آلات مکانیکی، نیوجرسی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و چراغهای هشدار و…
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc