کد خبر : 46419
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 19:30

وقف منزل مسکونی با نیت خانه عالم در فلاورجان

وقف منزل مسکونی با نیت خانه عالم در فلاورجان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه وقف یک امانت است که باید بدرستی از آن صیانت شده و در مسیر نیت واقف اجرایی شود تا این سنت حسنه همچنان جاری باشد، اظهارکرد: شناسایی موقوفات جدید و توجه به نیازهای جامعه باید در وقف جدی گرفته شود تابتوانیم مسیر وقف درعصر کنونی را بدرستی هدایت کنیم

به گزارش نیوز فلاورجان احمد آزادگی گفت :با بیان اینکه ما در حوزه ازدواج، اشتغالزایی ،درمان و قران نیازمند وقف‌های جدید هستیم، بر لزوم انجام وقف بر اساس نیاز روز جامعه تأکید کرد.
وی در ادامه گفت : واقفین خیراندیش با نیاز سنجی خود به رفع نیازهای جامعه می پردازند واداره اوقاف وامور خیریه همسو با آنان مشاوره های تخصصی خود را ارائه می کند.
آزادگی به انجام یک وقف جدید در روستای جوجیل از شهرستان فلاورجان توسط واقف خیر اندیش “نوروز قاسمی جوجیلی ” اشاره کرد و گفت: شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی ۲ طبقه ی به متراژ ۸۰ مترمربع به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال وقف خانه عالم شده است .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در شهرستان فلاورجان در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸دو وقف ثبت شده در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش ریالی هفتصد و بیست میلیون ریال در روستاهای شرودان -کروچ و جوجیل است
گفتنی است ۵ وقف در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش یک میلیارد و دویست و بیست میلیون به ثبت رسیده است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc