کد خبر : 46453
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 8:04

دیدار فرمانده وشورای حوزه بسیج شهید برونسی فلاورجان با مدیر عامل شرکت صفا طب

فرمانده حوزه بسیج کارخانجات و اصناف فلاورجان به همراه شورای حوزه با مدیر عامل شرکت صفا طب دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش نیوز فلاورجان فرمانده حوزه بسیج کارخانجات و اصناف شهرستان به همراه شورای حوزه بسیج شهید برونسی فلاورجان با مدیر عامل شرکت صفا طب دیدار و گفت وگو کرد.

کاظم زاده فرمانده حوزه شهید برونسی در این دیدار با تقدیر از زحمات و همکاری شرکت صفا طب با حوزه های بسیج و دستگاه های مربوطه در شرایط بحرانی شیوع کرونا در شهرستان عنوان کرد :شرکت صفا طب علی رغم وجود مشکلاتی از جمله تحریم و شرایط بحرانی امروز کشور توانسته است که در جبهه جنگ اقتصادی با تلاش فراوان مقاومت کند .

وی در ادامه عنوان کرد : توان تولید این شرکت با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور چندین برابر شده است و همین امر نیز اجر و پاداش اخروی بسیاری را به همراه خواهد داشت .

وی در پایان گفت: مجموعه بسیج کارخانجات و اصناف شهرستان فلاورجان با تمام توان جهت حمایت از تولید و تحقق شعار سال قدم بر خواهد داشت .

حمید عالی پور مدیر عامل شرکت صفا طب در ادامه جلسه گفت: ان شالله با همکاری مسؤلان و بسیج کارخانجات و اصناف شهرستان تمام توان خود را در جهت برطرف کردن نیاز کشور به ماسک به کار خواهیم گرفت .

وی در پایان افزود: به زودی با ورود دستگاههای جدید، تولید ماسک و اقلام بهداشتی به دوبرابر افزایش خواهد یافت .

گفتنی است شرکت صفا طب بزرگترین تولید کننده تجهیزات پانسمانی کشور است که بنا بر نیاز داخلی کشور از سال ۱۳۶۸ با مطالعات اولیه و خرید ماشین آلات و اخذ مجوزها و همچنین تأییدیه های مختلف را از ارگان های ذیربط دریافت کرد و در سال ۱۳۷۳ با هدف تولید تجهیزات پزشکی مصرفی بیمارستانی شروع به فعالیت رسمی نمود و در ادامه با احداث ساختمان و خرید ماشین آلات داخلی و خارجی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶ افتتاح و مورد بهره برداری انبوه قرار گرفت.

این شرکت تولید کننده انواع باند و گاز استریل و غیر استریل، انواع ماسک های بهداشتی و تجهیزات پانسمان فعالیت می کند که روزانه با توجه به شیوع ویروس کرونا چندین هزار ماسک در اختیار مردم و اماکن دولتی قرار می دهد .

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc