کد خبر : 46762
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 10:58

احداث پل زیرگذر باکسی در بزرگراه فولادشهر_مبارکه

احداث پل زیرگذر باکسی در بزرگراه فولادشهر_مبارکه

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فلاورجان گفت: عملیات رفع نقطه حادثه خیز محور فولادشهر_مبارکه با احداث زیرگذرباکسی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمشید صالحی اظهار کرد: عملیات راهداری محوری این شهرستان در بزرگراه فولادشهر_مبارکه به طول ۱۳ کیلومتر در سال جاری آغاز شده است.

وی به اهمیت این محور پرترافیک اشاره کرد و افزود: شهرستان نجف آباد به مبارکه و شهرهای فولادشهر_ایمان شهر_ اشترجان از طریق این محور به یکدیگر متصل شده اند.

صالحی همچنین تصریح کرد: وجود شهرک صنعتی اشترجان در حاشیه این راه علاوه بر تحمیل بارترافیکی بیشتر بر این محور انجام اقدامات بیشتر برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در این محور را ضروری کرده است.

وی گفت: اصلاح شیب شیروانی و شانه راه، ساماندهی تقاطع ها، انسداد دسترسی های غیرمجاز، تکمیل علائم ایمنی محور، آشکارسازی دماغه ها و لکه گیری آسفالت…از جمله اقدامات پیش بینی شده در عملیات راهداری محور بزرگراهی فولادشهر-مبارکه به شمار می آید.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فلاورجان محل اتصال روستای ونهر به جاده سیمان سپاهان را یکی از نقاط حادثه خیز شناسایی شده در این محور معرفی و اظهار کرد: در سال جاری و با مشارکت دهیاری روستای ونهر، عملیات احداث زیرگذر باکسی در این نقطه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت تامین منابع و ماشین آلات لازم، تا پایان شهریورماه عملیات محوری در بزرگراه فولادشهر_مبارکه پایان می یابد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc