کد خبر : 46819
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 23:36

اکثر مردم از مغز خود بهره برداری لازم را نمی کنند

اکثر مردم از مغز خود بهره برداری لازم را نمی کنند

دکتر محمد علی سلیمانی با تفسیر علمی آیات پایانی سوره علق به نقش رذیله اخلاقی ((دروغ)) درآسیب رساندن به مغز اشاره کرد واذعان داشت : اکثر مردم از مغز خود بهره برداری لازم را نمی کنند به همین خاطر در قرآن کریم ، خدا می فرماید که اکثر مردم تعقل و تفکر نمی کنند .

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل بسیج فلاورجان ، جلسه اخلاق ماه مبارک رمضان و همزمان با هفته کرامت با سخنرانی دکتر محمد علی سلیمانی درجمع پایوران و نیروهای وظیفه برگزار گردید. ایشان به تشریح گوشه ای از عظمت خلقت مغز انسان و ذکر عجایب آن، پیرامون آسیب ها و نحوه بهره برداری صحیح از این دستگاه عظیم مطالبی بیان نمود .
وی در ادامه با تفسیر علمی آیات پایانی سوره علق به نقش رذیله اخلاقی ((دروغ)) درآسیب رساندن به مغز اشاره کرد واذعان داشت : اکثر مردم از مغز خود بهره برداری لازم را نمی کنند به همین خاطر در قرآن کریم ، خدا می فرماید که اکثر مردم تعقل و تفکر نمی کنند .
ایشان در ادامه به به ظرفیت سحر وبین الطلوعین اشاره نمود وافزود: بهترین زمان استفاده و بهره برداری از مغز می باشد وظرفیت طلایی ایام ماه مبارک رمضان را برای استفاده بهینه از این نعمت الهی مناسب دانستند
دکتر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد : پرخوری وپرخوابی و پرگویی آسیب های جدی به مغز وارد می کند که بحمدالله در ماه مبارک رمضان این سه خصیصه در آدمی تعدیل می شود و مسیر برای تعقل و تفکر در انسان هموار می شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc