کد خبر : 46855
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1399 - 12:20

پیام تسلیت امام جمعه بخش قهدریجان به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت علی (ع)

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی طی پیامی شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اولین پیشوای شیعیان را به مردم ولایتمدار شهرستان فلاورجان تسلیت گفت.

به گزارش نیوز فلاورجان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی طی پیامی شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اولین پیشوای شیعیان را به مردم ولایتمدار شهرستان فلاورجان تسلیت گفت.

در متن این پیام چنین آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
قال علی(ع):اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّهِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى کُلِّ طَریقٍ داع
حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده ‏اى است.

برگ تاریخ و قلم تاریخ نویس گواه روزگاری است که در آن روزگار،ایتام اکرام،ندارها دارا و روزگار بر وفق مراد ضعفا بود که این نیز کام دشمنان را بر مزاجشان تلخ کرده بود و به این جهت عزم خود را در پیشبرد اهداف پلید خود جزم نموده که اجرای آن به شهادت مردی منجر شد که وصی و ولی پیغمبر در غدیر خم لقب گرفت.

امشب؛ شب خوبی ها، نیکی ها، زیبایی ها؛ شب بیداری؛ شب راز و نیاز. امشب شبی است؛ ملائک دسته دسته به یمن و بزرگی این شب بر زمین می آیند تا چشمان خسته و خیس شبزنده داران را با گلاب بهشتی بشویند.

آنان می آیند تا غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل ها بزدایند و امشب شبی است؛ شب گردش فرشتگان گرداگرد حجت الهی؛ شب بخشودن، شب تقدیر و شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام ، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود.

آنان که می خواستند نور خدا را خاموش کنند، نمی دانستند که اراده الهی، بر مانایی علی علیه السلام استوار است و می بینیم که همچنان، کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم ولایتمدار شهرستان فلاورجان به ویژه مردم شهید پرور قهدریجان در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت می‌گویم.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc