کد خبر : 47201
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 22:04

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین در اصفهان

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۵۰ کیلو گرم شیشه و ۲۷۸ کیلو هروئین در یک عملیات مشترک با پلیس استان سمنان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حسین حسین زاده”اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و ماموران اداره اطلاعات اصفهان، مطلع شدند اعضای یک باند حرفه ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای سنگین از کویر مرکزی کشور هستند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از کسب اطلاع از این موضوع بلافاصله وارد عمل شده و طی عملیاتی ویژه ۴ دستگاه خودرو قاچاقچیان شامل ۲ دستگاه وانت نیسان ، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه پژو پارس در منطقه کویری شرق استان را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ حسین زاده در ادامه از کشف۴۵۰ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه، ۲۷۸ کیلوگرم هروئین و ۶۹ کیلو تریاک در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان خبر داد و گفت: این مواد افیونی از مرزهای شرقی وارد کشورشده بود .

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس با پشتوانه قوه قضائیه تداوم دارد و در این مسیر از شهرها گرفته تا جاده ها و محورهای اصلی و فرعی تا دل کویر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می شود و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc