کد خبر : 47360
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 21:08

اجرای طرح شهید برونسی و حمایت از کالای ایرانی با نقش آفرینی بسیج کارگری در شهرستان فلاورجان

اجرای طرح شهید برونسی و حمایت از کالای ایرانی با نقش آفرینی بسیج کارگری در شهرستان فلاورجان

مسئول حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان:طرح شهید برونسی با هدف استفاده از ظرفیت های بسیج برای رفع موانع تولید و جلوگیری از آسیب های وارد شده به جامعه کارگران و کارخانجات اجرا خواهد شد

به گزارش نیوز فلاورجان فرمانده حوزه بسیج شهید برونسی گفت: بسیج کارگران کارخانجات با اجرای طرح شهید برونسی به یاری تولیدگران می آید و تمام توان خود را در برطرف کردن موانع رونق تولید و فرهنگ سازی جهت استفاده از کالای ایرانی در شهرستان فلاورجان به کار می گیرد.

جواد کاظم زاده با بیان اینکه کارگران افسران در خط مقدم تولید هستند بیان کرد: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم و با استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه اقتصاد شهرستان جهت فرهنگسازی و کمک به این جهادگران تلاش کنیم .

وی با اشاره به نام گذاری چند سال اخیر تحت عناوین اقتصادی و تولید توسط مقام معظم رهبری ادامه داد: متاسفانه آنگونه که شایسته است اقدام خاصی در این زمینه توسط مسئولین و مدیران انجام نگرفته است و گاها نیز با تعطیلی بسیاری از کارگاهها و کارخانجات نیز همراه بوده است ‌.

فرمانده حوزه بسیج کارخانجات تشریح کرد: طرح شهید برونسی با هدف استفاده از ظرفیت های بسیج در سطح ناحیه،حوزه و پایگاه ها برای رفع موانع تولید و جلوگیری از آسیب های وارد شده به جامعه کارگران و کارخانجات با کمک چهار گروه کار آمدان ، تولیدیاران، سفیران تولید و رصدگران تولید در حد توان خود در شهرستان فلاورجان اجرا خواهد شد .

کاظم زاده در پایان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی،دیدار اقشار مختلف مردم از واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری کارگاههای آموزشی با حضور مدیران موفق در حوزه تولید ویژه دانشجویان، بسیج جامعه زنان ، روحانیت ، بسیج مساجد و محلات و…‌ از جمله برنامه های اجرایی طرح شهید برونسی خواهد بود که تمامی این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت آشنایی مردم با تولیدات محصولات ایرانی مخصوصا در شهرستان خواهد بود‌. ان شالله انتظار می رود با همدلی بین مسئولین و مردم بتوانیم گام های موثری در خصوص اجرای این طرح و شکوفایی اقتصاد شهرستان برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc