کد خبر : 47406
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 0:55

پاکبان فلاورجانی سربلند در آزمون امانت‌داری

پاکبان فلاورجانی سربلند در آزمون امانت‌داری

حسینعلی اکبری پاکبان امانتدار و سختکوش فلاورجانی شاغل در شهرداری درچه سه فقره چک با مبالغ بالا را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش نیوز فلاورجان حسینعلی اکبری، پاک‌بان امانت‌دار شهرداری درچه زمانی که همچون هرروز مشغول پاک‌بانی معابر بود، سه فقره چک به مبلغ ۶۶ میلیون تومان پیدا کرده و با همکاری مدیران شهری آن‌ها را به صاحبش برمی‌گرداند.

این پاکبان پاک‌دست که محل کارش شهر درچه اصفهان است در خمینی‌شهر اظهار کرد: دو روز پیش ساعت حدود ۷ و ربع یا ۷ و نیم صبح در خیابان امام‌خمینی (ره) مشغول پاک‌بانی بلوار بودم که تعدادی کاغذ در وسط آن نظرم را جلب کرد.

وی ادامه داد: جلوتر رفتم و مشاهده کردم که سه فقره چک بر روی چمن‌ها افتاده است که جمع مبلغ آن‌ها به ۶۶ میلیون تومان می‌رسید؛ سریعاً با مسؤول منطقه تماس گرفته و چک‌ها را تحویل او دادم که وی هم از طریق مدیران شهری این امانت را به دست صاحبش رساند.

 

اکبری با اشاره این‌که ممکن است این اتفاق برای هرکسی حتی خود ما بیافتد، گفت: خودم را جای کسی گذاشتم که چک‌هایش را گم‌کرده است و من راهی جز تحویل این امانت نداشتم چراکه اعتقاد داشتم و دارم که اگر صاحب آن چک‌ها حضور نداشت، اما خدای متعال دائماً شاهد و ناظر بر عملکرد من و بندگان خود هست.

وی با بیان اینکه باوجود شرایط سخت اقتصادی فکر پس ندادن چک‌ها را نداشت، گفت: امکان نداشت لحظه‌ای فکر نگه‌داشتن چک‌ها به ذهنم خطور کند چراکه یاد گرفته‌ام که نان حلال به خانه ببرم و خانواده‌ام با نان حلال روزگار سپری کنند.

این پاک‌بان جوان که اصالتاً اهل فلاورجان است، درباره سختی‌ها و شیرینی‌های زندگی و شغلش گفت: قبلاً نماکار ساختمان بوده‌ام و به خاطر کم شدن ساخت‌و ساز دو سال است که به سمت کار پاک‌بانی آمده‌ام؛ ولی همیشه خدا را شکر می‌کنم و از کار خود که خدمت به مردم است راضی هستم.

اکبری در پایان اظهار داشت: چند سالی است که متأهل شده‌ام و خدا به من یک دختر و یک پسر عنایت کرده است که نام دختر ۵ساله‌ام مهدیس و پسر ۳ ساله‌ام یاسین است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc