کد خبر : 47441
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 11:31

وضعیت قرمز شهرستان فلاورجان /لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی برای تمام اصناف

وضعیت قرمز شهرستان فلاورجان /لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی برای تمام اصناف

از آنجا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف و به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است، مردم می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها ازطریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت وسامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان: متأسفانه در روزهای اخیر کروناویروس دچار جهش شده و تعداد زیادی از مردم را مبتلا کرده است که این امر نشان می‌دهد باید محدودیت‌ها دوباره اعمال شود درحالیکه شاهد هستیم آمار مبتلایان به کرونا شیب صعودی گرفته و برای بسیاری از افراد جامعه از جمله کادر درمان مسئله ‌ساز شده است. از سوی دیگر، هر روز بعد تازه ‌ای از این ویروس ناشناخته کشف می‌ شود طوری که در جدیدترین یافته‌ های علمی به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از ماسک می‌تواند، سلامت افراد را تا حد زیادی تضمین کند.

باتوجه به شلوغی بازار وعدم رعایت حداکثری مردم وکسبه ومراجعات متعدد استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف که عاملی مهم در راستای شیوع ویروس کرونا خواهد بود جای خالی نظارت متولیان امر دراین شهرستان مشهود است که لازم است باتوجه به وضعیت قرمز این شهرستان تدابیر ویژه ای دراین خصوص لحاظ گرددوازتبدیل شدن به بحران جلوگیری گردد

باید این مساله را متذکر شد که از زمان شروع این بیماری درسال گذشته  اصناف با وجود اینکه فشار بسیار زیادی را به لحاظ اقتصادی تحمل کردند؛ اما همانند گذشته در کنار نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را معطوف به این کرده‌اند که مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کرده اند.

از آنجا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف و به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است و پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف به واحدهای صنفی ابلاغ گردیده است، طبق گزارشات اتاق اصناف کشور مردم می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی صنوف گزارش خود را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ثبت کنند تا در اسرع وقت از طریق بازرسان مربوطه موضوع بررسی شود.

اما جای سوال هست آیا درشهرستان فلاورجان با وجود وضعیت قرمز آیا بازرسانی ومتولی خاصی دراین خصوص وجود دارد یا خیر ؟ موضوعی که اذهان عمومی مردم را به خود جلب کرده وسوالات مختلفی دراین خصوص مطرح گردیده که متاسفانه تاکنون پاسخی برای این موضوع دریافت نشده است

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc